Společnost


Exiteria a.s.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16071Nedoručená zásilka v hodnotě necelých 23.000,- Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2017, před 8 lety

Barbora Kubalova

Znění stížnosti

Dobrý den, u společnosti MT-Nábytek sro jsem si s přítelem objednali nábytek za necelých 23.000,- (mohu doložit doklad o zaplacení a mail s potvrzením obdržení platby). Téměř okamžitě po objednání mi zavolali z této firmy, že se zásilka zpozdí maximálně o tři dny a mám ji očekávat mezi 7.-10.4.2017 nicméně těsně před tímto termínem mi přišel mail, kde se mi omlouvali za další zpoždění (bohužel maily jsem smazala). Dne 20.4. jsem jim psala mail, zda znají alespoň předběžné datum, kdy mi zásilku doručí, ale odpověď už nepřišla. Dnes jsem chtěla firmu kontaktovat telefonicky ale bohužel jsem zjistila, že byla zrušena.
Kam se tedy mám obrátit, aby mi byli vráceny tyto nemalé peníze?
Podala jsem přihlášku k insol. řízení, ale jsem studentka a nemám s tím zkušenosti, nevím, zda to bylo vyplněné správně.
Zatím mě v tomto případu nikdo nekontaktoval.
Děkuji


Produkt

Číslo objednávky: 2017120775


Požadované řešení

Po společnosti požaduji navrácení peněz v celé výši. Nábytek od nich již nechci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2017 14:31, před 8 lety

Přihláška pohledávky do insolvenčního řízení musí být doručena příslušnému soudu (v tomto případě Krajskému soudu v Brně). Spotřebitelka si na podatelně soudu může nechat potvrdit kopii přihlášky. Tato kopie poslouží jako důkaz, že přihláška byla skutečně podána.

Disponuje-li spotřebitelka uznávaným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb, může využít ePodatelnu Ministerstva spravedlnosti ČR. Přihláška bude odeslána na centrální elektronickou podatelnu odkud je distribuována na příslušný krajský soud (jeho podatelnu). Po odeslání přihlášky se spotřebitelce vrátí z centrální ePodatelny potvrzující e-mail o přijetí přihlášky.

Pokud by měla přihláška pohledávky vady nebo by byla neúplná, vyzve insolvenční správce spotřebitelku, aby ji opravila nebo doplnila do 15 dnů, neurčí-li insolvenční správce lhůtu delší.

Seznam přihlášených pohledávek zveřejní insolvenční soud v insolvenčním rejstříku nejpozději 15 dnů přede dnem, kdy se o nich má konat přezkumné jednání, a má-li se přezkumné jednání konat do 30 dnů po uplynutí lhůty k přihlášení pohledávek, nejpozději 10 dnů přede dnem, kdy se o nich má konat přezkumné jednání. Je proto vhodné pravidelně sledovat stav insolvenčního řízení (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=3DC41B5451C94A839ACAE042F7DE2AC4).

Více informací o podání přihlášky do insolvenčního řízení je možné vyhledat na webové adrese http://insolvencni-zakon.justice.cz/obecne-informace/veritel/pohledavky-a-jejich-prihlaseni-.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 20:46, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.