Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#16075Chybné cenovky a akce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 hodiny 15 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2017, před 8 lety

Petra Glacová

Znění stížnosti

To co se děje na adrese Tř.Svobody 31 v Olomouci,to je až moc. Cenovky u kterých je jiné zboží a zákazník nedohledá požadované zboží,protože tam prostě ani není a pod cedulkou akce na sherry rajčátka jsou úplně jiná rajčátka? Místo 15,50 u pokladny zákazník zjistí,že jsou namarkované za 47,50??? A paní na pokladně se ještě bude hádat,že je to zákazníkova chyba? To ani prodavačky neví,co mají na obchodě za nepořádek? Jak je možné,že v jiných Albertech a hyper Albertech se tohle,alespon mě osobně nestává? Na Třídě Svobody je to nejhorší obchod a to i s personálem.
S pozdravem velmi rozhořčená zákaznice


Produkt

Akce sherry rajčátka 250g. Vystavené sherry excelent za 47,50,na tabulce napsáno 15,5O


Požadované řešení

Častější,nebo alespoň nějaké kontroly prodejny!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2017 16:43, před 8 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí být klamavá, tedy způsobilá uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny výrobku. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 5, § 12 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.