Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
To co se děje na adrese Tř.Svobody 31 v Olomouci,to je až moc. Cenovky u kterých je jiné zboží a zákazník nedohledá požadované zboží,protože tam prostě ani není a pod cedulkou akce na sherry rajčátka jsou úplně jiná rajčátka? Místo 15,50 u pokladny zákazník zjistí,že jsou namarkované za 47,50??? A paní na pokladně se ještě bude hádat,že je to zákazníkova chyba? To ani prodavačky neví,co mají na obchodě za nepořádek? Jak je možné,že v jiných Albertech a hyper Albertech se tohle,alespon mě osobně nestává? Na Třídě Svobody je to nejhorší obchod a to i s personálem.
S pozdravem velmi rozhořčená zákaznice
Akce sherry rajčátka 250g. Vystavené sherry excelent za 47,50,na tabulce napsáno 15,5O
Častější,nebo alespoň nějaké kontroly prodejny!!!
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí být klamavá, tedy způsobilá uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny výrobku. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 5, § 12 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.