Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Už po několikáté neschopnost doručit balík v daném časovém intervalu. Měl přijet mezi 10:00 - 12:00 a v 15:00 volá že tam za chvilinku bude. Na to mu oznámím, že pracuji a tak nemám možnost čekat celé dny a jestli není schopný mi balík doručit později, nebo v tu chvíli do práce, na to mi řidič arogantně odpoví že na tohle nemá čas a že jedině zítra. Tak mi po Praze jezdí monitor za 13 000 kč. a já se jen budu divit v jakém stavu ho dostanu. To že mi řidič po prvním hovoru již nezvedal telefon, už beru jako maličkost. Závěrem je, že toto bylo naposledy co jsem využil služby společnosti PPL.
Pavel Čejka
Neprofesionalita
Profesionalita
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jeví jako nejlepší možné řešení konzultovat tento problém s nevhodným chováním zaměstnanců společnosti přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.