Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Znění stížnosti
Dobrý den,ve vyučtování za měsíc duben/květen se mi strhla 4x částka v celkové hodnotě 316 Kč, 3 x částka v celkové hodnotě 150 Kč a 3 x v celkové hodnotě 90 Kč za prémiovou Sms. Celkem mi bylo strženo 556 Kč. Po zadání tel čísla do vyhledavače ,zjištěno,že platím za službu,kterou jsme si nikde a nikdy neobjednal. Peníze převedla telefonní společnost Vodafone z mého tarifu třetí straně.
Pravděpodobně nějaký nevyžádadná hra nebo služba.
Žádám zrušení služby a vrácení peněz na účet.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den pane Vecko,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
Přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dobrý den, telefonní číslo, kterého se týká placení za podivné sms je: +420734488292
Dobrý den pane Vecko,
chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci vás chceme požádat o uvedení čísla bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz
Pokud nechcete Prémiové služby na Vašem telefonu využívat, doporučujeme je nechat blokovat u Vašeho operátora.
Děkujeme.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.