Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
U společnosti Bookretail (levné knihy) s.r.o. jsem si objednala knihu. Tuto mi měla dodat pošta, kterou jsem zvolila jako doručovatele. Dne 15.5. (včera) jsem dostala avizo ohledně zásilky č. DR0564836364C. Měla být doručena tentýž den do 19.00 hodin. Nikdo se neozval ani neobjevil. Dnes také nic nepřišlo. Zítra jedu na 2 dny pryč. Jak toto budete řešit? Zásilka na moji adresu je již zaplacena a nerada bych, aby byla vrácena odesílateli!
Děkuji za vyřízení.
Zdravím.
Dana Prokopová
Tým Levneucebnice.cz Prodejna: Arkalycká 951/3, Praha 4 - Háje Centrála: Bečovská 1330, 104 00 Praha 10 – Uhříněves tel.: 220 770 700 (k dispozici pracovní dny mezi 9,00 – 17,00) e-mail: info@levneucebnice.cz web: www.levneucebnice.cz Bookretail s.r.o. IČ: 24824232, DIČ: CZ24824232, Spisová značka: C177721, vedená u Městského soudu v Praze, kniha Vaše rodinná kronika, mám info, že zásilka byla předána poště a od pošty, že ji doručí....
Doručit avízo, kde se nachází zásilka. Dojdu si pro ni na poštu Jihlava 4.
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman