Počet nahlášených stížností: | 792 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den. Už po několikáté se nám stalo, že jsme v hodonínském Lidlu zakoupili údajně chlazenou rybu za cca 400,-/kg a již při zpracování jsme zjistili, že byla plná vody a rozpadala se. To kolik vody pouští ryba u vás není rozhodně standartní u chlazené ryby a tudíž máme za to, že ryba je mražená, vydávána za chlazenou. Nemáme už nejmenší chuť nakupovat ryby u vás :-(
Dohlédnout na kvalitu
|
Tweet |
Nemá-li věc (potravina) vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, může spotřebitel zboží reklamovat. Potraviny je vhodné reklamovat bezodkladně po zjištění vady a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Má-li spotřebitel podezření, že prodávaný živočišný výrobek neodpovídá deklarovaným vlastnostem, může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitelka o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět ji do měsíce o postupu v dané věci.
Hezké odpoledne, pane Doskočile,
mrzí nás, že s kvalitou našich ryb nejste spokojen. Můžeme Vás poprosit o upřesnění toho, jakou rybu jste kupoval? Vše následně předáme kolegům odpovědným za tento sortiment.
Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.