Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:792
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#16086Mražené ryby vydávané za chlazené

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2017, před 8 lety

Jiří Doskočil

Znění stížnosti

Dobrý den. Už po několikáté se nám stalo, že jsme v hodonínském Lidlu zakoupili údajně chlazenou rybu za cca 400,-/kg a již při zpracování jsme zjistili, že byla plná vody a rozpadala se. To kolik vody pouští ryba u vás není rozhodně standartní u chlazené ryby a tudíž máme za to, že ryba je mražená, vydávána za chlazenou. Nemáme už nejmenší chuť nakupovat ryby u vás :-(


Požadované řešení

Dohlédnout na kvalitu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2017 08:28, před 8 lety

Nemá-li věc (potravina) vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, může spotřebitel zboží reklamovat. Potraviny je vhodné reklamovat bezodkladně po zjištění vady a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Má-li spotřebitel podezření, že prodávaný živočišný výrobek neodpovídá deklarovaným vlastnostem, může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitelka o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět ji do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2017 16:55, před 8 lety

Hezké odpoledne, pane Doskočile,

mrzí nás, že s kvalitou našich ryb nejste spokojen. Můžeme Vás poprosit o upřesnění toho, jakou rybu jste kupoval? Vše následně předáme kolegům odpovědným za tento sortiment.

Děkujeme.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 08:41, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2017 08:58, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.