Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Ve vyúčtování nám byly naúčtovány neoprávněně 4x poplatky u tel. čísla, které používá můj manžel. Tyto služby jsme nevyžadovali a jsou naúčtovány neoprávněně ! Konečná částka je 396,- Kč (4x 99,-Kč- dne 24.4.2017 - 99,- Kč; 1.5.2017 - 99,- Kč; 8.5.2017 - 99,- Kč; 15.5.2017 - 99,- Kč).
Neznámé služby, údajně nějaký antivir
Vrácení peněz a objasnění, jak tuto službu blokovat, zrušit, protože dle informací zvěřejněných na internetu, je tato služba snad aktivní a strhává týdně peníze.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.