Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.5.2017 jsem pres eshop objednala detsky kocarek, tzv.golfky Chicco multiway. Dne 15.5.2017 jsem je prevzala a hned vyzkousela. Doma na rovne podlaze jezdi hezky. Problem vsak nastal venku. Kolecka jsou hlucna, kocarek na nerovnostech skace a na sterkovych cestach se s nim pretlacuju aby kaminky prejel. Pritom v popisu zbozi bylo uvedeno ze se jedna o kocarek vhodny jak do mesta tak pro offroad cesty, v manualu pak primo napsano sterk, polni cesty atd. Ihned jsem volala prodejci ze chci zbozi vratit ze mi nevyhovuje, ale ma zadost byla zamitnuta s tim ze jsem vyrobek jiz pouzila a tim padem jiz vratit nejde. Co mam delat? Mam kocarek, ktery mi je na nic nebot uhlazenych chodniku v okoli moc nemame.
Dekuji Ondrackova
Chicco multiway evo 2016
Vraceni penez nebo sleva pro nevhodnost pouziti.
|
Tweet |
Právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů u smluv uzavíraných mezi spotřebitelem a podnikatele za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku, je v občanském zákoníku zakotveno z důvodu, že si spotřebitel nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Spotřebitel by měl však se zbožím zacházet pouze tak, jak by to udělal v kamenné prodejně. Pokud tak neučiní, odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, nepřichází ale o právo od smlouvy odstoupit.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.