Společnost


KAŠPÁREK spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16089Kočárek nesplňuje účel koupě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2017, před 8 lety

Denisa Ondrackova

Znění stížnosti

Dne 9.5.2017 jsem pres eshop objednala detsky kocarek, tzv.golfky Chicco multiway. Dne 15.5.2017 jsem je prevzala a hned vyzkousela. Doma na rovne podlaze jezdi hezky. Problem vsak nastal venku. Kolecka jsou hlucna, kocarek na nerovnostech skace a na sterkovych cestach se s nim pretlacuju aby kaminky prejel. Pritom v popisu zbozi bylo uvedeno ze se jedna o kocarek vhodny jak do mesta tak pro offroad cesty, v manualu pak primo napsano sterk, polni cesty atd. Ihned jsem volala prodejci ze chci zbozi vratit ze mi nevyhovuje, ale ma zadost byla zamitnuta s tim ze jsem vyrobek jiz pouzila a tim padem jiz vratit nejde. Co mam delat? Mam kocarek, ktery mi je na nic nebot uhlazenych chodniku v okoli moc nemame.
Dekuji Ondrackova


Produkt

Chicco multiway evo 2016


Požadované řešení

Vraceni penez nebo sleva pro nevhodnost pouziti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2017 11:00, před 8 lety

Právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů u smluv uzavíraných mezi spotřebitelem a podnikatele za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku, je v občanském zákoníku zakotveno z důvodu, že si spotřebitel nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Spotřebitel by měl však se zbožím zacházet pouze tak, jak by to udělal v kamenné prodejně. Pokud tak neučiní, odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, nepřichází ale o právo od smlouvy odstoupit.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 20:32, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.