Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, mám asi stejný problém jako většina. Za údajné zakoupení Antiviru, který jsem nechtěla bylo strženo 99,- následně se každý týden strhává 99,-. Již jsem službu blokovala u Operátora, ale chci vrátit stržené peníze a zajistit, že je služba vypnutá a už nikdy si nic neoprávněně nestrhnete !!
Data a časy zaúčtování: 19.04.2017 12:03:37 SMS na zpeciálně zpoplatněná čísla 90319099 99,- ; 26.04.2017 12:03:05 SMS na zpeciálně zpoplatněná čísla 90319099 99,- ; 03.05.2017 12:01:59 SMS na zpeciálně zpoplatněná čísla 90319099 99,- ; 10.05.2017 12:03:30 SMS na zpeciálně zpoplatněná čísla 90319099 99,- ; + dalších 5 sms v předchozím zůčtovacím období. Celkem částka činí 891,- Kč.
Vrácení strhnutých částek na účet, zaručení zrušení služby a neopětovného zaktivování.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den paní Kalábová,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
Přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Spolecnosti odeslan email.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost.
Dobrý den,
předali jsme kontakt na paní Kalábovou poskytovateli, aby se dohodli na refundaci.
Přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dekuji. Vyckam na reakci.
Dobrý den paní Kalábová,
děkujeme za Vaší reakci.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dobrý den,
jaký je prosím stav řízení ??
Děkuji Kalábová
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.