Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16100Neoprávněné stržení peněz za neobjednanou službu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 16 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2017, před 8 lety

Tereza Kalábová

Znění stížnosti

Dobrý den, mám asi stejný problém jako většina. Za údajné zakoupení Antiviru, který jsem nechtěla bylo strženo 99,- následně se každý týden strhává 99,-. Již jsem službu blokovala u Operátora, ale chci vrátit stržené peníze a zajistit, že je služba vypnutá a už nikdy si nic neoprávněně nestrhnete !!


Produkt

Data a časy zaúčtování: 19.04.2017 12:03:37 SMS na zpeciálně zpoplatněná čísla 90319099 99,- ; 26.04.2017 12:03:05 SMS na zpeciálně zpoplatněná čísla 90319099 99,- ; 03.05.2017 12:01:59 SMS na zpeciálně zpoplatněná čísla 90319099 99,- ; 10.05.2017 12:03:30 SMS na zpeciálně zpoplatněná čísla 90319099 99,- ; + dalších 5 sms v předchozím zůčtovacím období. Celkem částka činí 891,- Kč.


Požadované řešení

Vrácení strhnutých částek na účet, zaručení zrušení služby a neopětovného zaktivování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2017 12:10, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2017 12:34, před 8 lety

Dobrý den paní Kalábová,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

Přejeme hezký zbytek dne.


S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.5.2017 13:10, před 8 lety


Tereza Kalábová

Spolecnosti odeslan email.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2017 13:31, před 8 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.5.2017 10:14, před 8 lety

Dobrý den,


předali jsme kontakt na paní Kalábovou poskytovateli, aby se dohodli na refundaci.

Přejeme hezký zbytek dne.


S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.5.2017 14:51, před 8 lety


Tereza Kalábová

Dekuji. Vyckam na reakci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.5.2017 17:16, před 8 lety

Dobrý den paní Kalábová,


děkujeme za Vaší reakci.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.6.2017 16:30, před 8 lety


Tereza Kalábová

Dobrý den,
jaký je prosím stav řízení ??

Děkuji Kalábová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 19:33, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.