Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 16.11.2016 jsem zaplatil této spolčenosti 149 Kč. Poté bylo z mého účtu strženo 2 247 Kč dne 16.12.2016, aniž bych s tím souhlasil. Toho jsem si bohužel všiml až dnes. Okamžitě požaduji navrácení těchto peněz na můj účet!
Následně jsem dne 12.5.2017 obdržel upomínku (ne doporučeně!) od společnosti Intrum Justitia s tím, že požadují 83,55 EUR a k tomu 1,06 EUR jako úrok.
Prosím o radu jak jednat s touto společností, i na Wikipedii je vedena jako podvodná společnost!
Ještě dnes posílám doporučeně výpověď do Lucemburska (dle jejich brutálních podmínek!!).
Děkuji za Vaši právní pomoc a s pozdravem
Ing. Jan Langer
Navrácení peněz na můj účet
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci měsíčního VIP placeného členství, obsahují obchodní podmínky společnosti automatickou prolongaci členství. Při sjednávání služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami neprodleně prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat zaplacené služby.
Dle všeobecných obchodních podmínek (dále jen "VOP") společnosti musí být zpoplatněný smluvní vztah realizovaný prostřednictvím webové stránky vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy – nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. V opačném případě se závazek prodlužuje. Smluvní strany si tedy sjednaly, že je možné závazek vypovědět.
Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi. Ve VOP výpovědní doba upravena není, závazek tedy končí účinností výpovědi. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: EN6SCB42
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 14.11.2016. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, jen mě překvapuje, jak se dokážete ohánět zákony. Jako kdybyste byla nějaká nejférovější společnost. Tak to není! U firmy Vašeho typu bych uvítal, když kliknu na Vaši stránku, tak se mi zobrazí tyto informace: Lidé se s námi soudí, často prohráváme. Nesdílíme principy běžné firmy v rámci EU, které se snaží zákaznicky profilovat. Málokdy splníme zákazníkovi jeho přání. U nás jsou často lidé překvapeni, že jim stahujeme peníze z jejich účtu, bez jejich vědomí. Věřte tomu, že kdybyste napsali tyto informace jasně předem, tak si od Vás nic neobjednám. Viz tento odkaz: https://zpravy.aktualne.cz/finance/online-seznamka-platba-pozor-podminky/r~e672cfb43a7511e48445002590604f2e/
Bohužel se mi nedostalo z Vaší firmy toto jasného varování předem. Proto Vás znovu žádám o zaslání 2 247 Kč. Ještě jste mi nepotvrdili výpověď, kterou jsem Vám zaslal, že s ní souhlasíte!
S pozdravem
Jan Langer
ID: EN6SCB42
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací je případ řešen přímo prostřednictvím komunikace s Oddělením pohledávek be2.
Dobrý den, pokud se nedohodneme, začínám tuto záležitost řešit přes www.evropskyspotrebitel.cz, již mám od nich nějaké informace. Vaše pohledávky neuznávám, naopak mi dlužíte 2 247 Kč! S pozdravem Jan Langer
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.