Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#16104Protest proti šikanování operátorem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 53 minut

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2017, před 8 lety

Ludmila čevelová

Znění stížnosti

Před měsícem jsem se rozhodla ukončit dvouletou smlouvu a přejít na kredit. Smlouva mi vypršela 11.5.t.r. Přesto mi byl vypnut mobil v sobotu 29.4. a tedy 3 dny až do rána 2.5 jsem nemohla volat,ani nikdo mne.
Dnes mi přišel poukaz na zaplacení 162 Kč za období do 12.5.
Protože jsem byla bezdůvodně vypnuta,nemůže být částka spočítána správně!
Pak 13.5. jsem si doplnila kredit částkou 300,-Kč v pobočce Tmob ve Vankovce v Brně,kde mi řekli, že každé dobití touto částkou také znamená zvýhodnění při volání po dobu 30 dnů po dobití.
Je to již týden a byla jsem 3x v pobočce T-mobile ,kde psali již tři urgence a sami se diví,že nic se neděje.

Tuším proč se to děje. Můj přítel se totiž nepohodl voláním z mého mobilu s operátorem.Chtěl pro mne získat zvýhodnění, místo nabízených 3.90 Kč za min na nižší částku,kterou prý dáváte těm, kteří jsou dlouhou dobu u T-mobile.Sami si můžete ověřit,že jsem cca12-15 roků.Pouze jsem přešla na 2 roky na dohodu.
Můj přítel je již u vás 17 let a platí 2.50Kč za min.
Dotyčný operátor tehdy+ sice slušně, ale mrazivým tónem vyjel na mého přítele,ať si klidně najdu jiného operátora než T-mob.
Sám přítel mi pak řekl, že snad si mne operátor nepoznamená a nezačne se mstít.
Bohužel to vypadá opravdu na psychopatické mstění.
Závěrem doufám,že již si onen operátor vyškrtne mé jméno a jak vidím, možnosti tady nějaké má a přestane mne pronásledovat pro nepohodu s mým přítelem.
Nebo mi také doporučujete odejít od T-mobile?
Ludmila Čevelová


Požadované řešení

Prosím o sdělení na mob.732359837, nebo na E-mail: ludmilla@volny.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2017 11:46, před 8 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.