Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, ozval jsem na inzerat na facebook na zpracovaní daní v DE, kde jsem následně přes zprávy si dojednal přes reference firmy (http://www.ponsconsulting.cz/pro-pracujici-ve-spolkove-republice-nemecko.php ) tuto službu. Na email mi poradce zaslal informace jaké doklady budu potřebovat pro podaní daní a chtěl předem peníze na učet kvůli špatným zkušenostem z lidmi. Poslal jsem mu částku na zpravovaní daní na učet a odeslal jsem mu potvrzení a formuláře,které potřeboval a to 12.10.16. Ani po telefonickém a sms upozornení si nevyzvedl zásilku která se mi vrátila 2.11.16. 6x i doporučeným dopisem jsem ho žádal o zaslaní částky zpět za neprovedení služby ( doklad o zaplacení mi neposlal ). Řešila to i policie a bohužel bez výsledku i když se ve výpovědi pan R. V. přiznal že mi peníze nevrátil, protože měl náklady zřejmě z odeslaním emailu z informacemi k vypočtu dani a že mně požadal o opakované zaslaní dokumentu k vypočtu daní. Ja jsem vůci firme a takovému člověku ztratil důvěru už když mi odesílal dívné sms a službu jsem si vyhledal jinde. Je možné mít firmu a podvádět takto lidi, je možné že za tuhle službu neodvedl dan z přijmu a vlastně se nic nestalo je to vlastně zákonem v pořádku ?
Zpracovaní daní v DE
Chtěl bych vrátit peníze.
|
Tweet |
Obecně platí, že pokud služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné tuto službu reklamovat a žádat nápravu. Nesjedná-li společnost nápravu, jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit. Odstoupením se závazek ruší od počátku a smluvní strany jsou si povinny vrátit poskytnutá plnění.
Pokud bylo odstoupeno od smlouvy, ale společnost prozatím nevrátila spotřebiteli peněžní prostředky, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Neplní-li dlužník dobrovolně, je možné jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.