Společnost


TPF group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#16107Voucher

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2017, před 8 lety

Pavla Kozelková

Znění stížnosti

Dobrý den,minulý rok jsem koupila na slevoking voucher do Sarvaru,který platí do května 2017.Bohužel jsem od září na nemocenské a po operaci ginekologie,kde teď minimálně nemůžu 4 měsíce do bazenů a jsem stále na nemocenské.Proto jsem napsala email,kde mi paní odpověděla že to vyřeží,nevyřešila.Napsala že mám napsat do penzionu (Wolf Sarvar),neodepisovali.Tudíž jsem opět volala do slevoking kde mi pán řekl že mám ten email poslat znovu,že mají asi plno práce,opět žádná odpověd.Tak jsem opět volala do slevoking,kde mi paní řekla že mám napsat email osobě slevokingu s kterou jsem už jednou psala.Přišla mi odpověď že mi pobyt neprodlouží natož vrátí peníze.A ani do teď mi nepřišla odpověď z penzionu.Nelíbí se mi že jsem dala 4000 a teď dělají jako nic,přitom jsem je poprosila o prodloužení voucheru nebo vrácení peněz.Mě to připadá že lidi oblbují a pak jak mají řešit zákaznikovy reklamaci tak nic neřeší,hlavně že mají peníze.Děkuji Kozelková


Produkt

pobyt v penzionu Wolf Sarvár


Požadované řešení

vrácení peněz nebo prodloužení voucheru do konce roku 2017


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2017 09:07, před 8 lety

Při nákupu voucheru prostřednictvím slevového portálu se jedná zpravidla o smluvní vztah třístranný, tedy jednou stranou je spotřebitel, druhou prodávající nebo poskytovatel služeb (penzion) a třetí portál sám. V tomto případě je slevový portál pouhým zprostředkovatelem.

Případná storna objednávek či rezervací služeb ze zdravotních důvodů se proto řídí podmínkami poskytovatele služby, tedy samotného penzionu. V případě, kdy má zákazník zájem o storno své objednávky či rezervace, ať již z jakéhokoli osobního důvodu, je povinen se obrátit přímo na penzion, neboť jde o smluvní vztah mezi penzionem a zákazníkem, do něhož nemůže zprostředkovatel slevového portálu zasahovat.

V zásadě se oproti propadlým voucherům peníze nevrací. Samozřejmě vzájemná dohoda na jiném termínu pobytu je možná. To samé platí o případné dohodě o prodloužení platnosti voucheru mezi smluvními stranami.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.5.2017 19:07, před 8 lety

Dobrý den, paní Kozelková,

děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

Tento problém jsme s penzionem Wolf již řešili a bohužel penzion zamítl prodloužení platnosti kupónu či jeho stornování. V tomto případě jsme pouze zprostředkovatelem služeb a hlavní slovo zde má penzion. Z naší strany jsme se je snažili požádat o výjimku, avšak v tomto ohledu nám nebyli ochotní vyjít vstříc a v této chvíli již není možné ovlivnit rozhodnutí penzionu. Kupón bude tedy nutné využít v době jeho platnosti.

Tyto situace se vždy snažíme řešit k maximální spokojenosti našich zákazníků, avšak ne vždy je hotel či penzion ochotný nám vyjít vstříc.

Vzniklá situace nás samozřejmě velmi mrzí.

Děkujeme za pochopení.

Pěkný den přeje,
Tým Slevoking.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.5.2017 21:22, před 8 lety


Pavla Kozelková

Připadá mi to že z lidí jen tahají peníze a neumí řešit problémy za které člověk nemůže)myslím zdraví)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 19:34, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.