Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po té co jsem přesně měsíc a půl čekal na vyřízení mé reklamace jízdního kola DHSOrigin99 z důvodu protáčející se vložky se závitem na místě pro držák na pití a 6ti telefonických urgencích, jsem obdržel kolo nové, které mělo stejnou výrobní vadu na rámu a to tentokrát u obou vložek se závitem.
Po dalším telefonu s Insportline jsme se domluvili na odstoupení od smlouvy. Nehledě na nedodržení zákonem danné lhůty pro reklamaci, nebyl na moje telefonické urgence brán žádný zřetel, nemluvě o tom, že jsem si kuli těmto obstrukcím musel brát 2x volno v práci z důvodu nekompromisního dodacího času, který taktéž nebyl v případě vyzvednutí vadného kusu domluven ze strany Insportline správně. Po telefonu jsem byl s insportline domluven, kdy si dopravce má vyzvednou vadný kus a dopravce nedorazil, následně jsem musel opět volat a na další pokus přijel dopravce v jiný den, než jsem se s insportline dohodl. O této změne jsem nebyl ani informován. Vlastně jsem nebyl informován ohledně reklamačního řízení vůbec o ničem, aniž bych si informace nevyžádal
telefonicky sám. Následně po domluvě jsem tedy odstoupil od kupní smlouvy s tím, že mi budou vráceny peníze. Kolo bylo tedy posláno zpět načež jsem nebyl informován, že již dorazilo do Insportline, což jsem musel zjistit sám dalším telefonátem, kdy jsem byl ubezpečen, že mi budou poslány peníze zpět na můj účet, po týdnu jsem žádné peníze neobdržel a tak jsem musel opět volat na reklamační oddělení Insportline kde jsem zjistil, že peníze ještě neodeslali, dokonce že ještě ani nemají vyplněné mé číslo účtu. Peníze dodnes nemám a už jsou to 2 měsíce od podání reklamace.
jízdní kolo DHSOrigin99
Požaduji své slíbené peníze a písemnou omluvu.
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a společnost je povinna spotřebiteli vydat přijaté peněžní prostředky. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitel stanovil, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.