Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 17.10.2016 jsem zakoupil kontaktní gril. Poprvé se výrobek vrátil z reklamace 1.3.2017, ale reklamace nebyla uznána. Neakceptoval jsem vyjádření z reklamace a obratem výrobek reklamoval podruhé pro stejnou věc. Výrobek se z reklamace vrátil 30.3.2017 s vyjádřením, že byl vyměněn za jiný kus. Nový kus vykazuje stejné vlastnosti jako předchozí. Maso se negriluje, ale vaří. Ale to jen chvíli, protože thermostat gril stale vypíná. Tak jsem gril reklamoval potřetí, že toto nemá nic společného s grilem a dle §2161 obč. zákoníku jsem chtěl odstoupit od smlouvy. Toto odstoupení od smlouvy bylo ještě v 6ti měsících od zakoupení grilu. Gril se vrátil z reklamace 15.5.2017 (jako opravený), ale odstoupení od smlouvy nebylo akceptováno.
kontaktní gril SKG 1700A2 LB3-16
Chtěl bych odstoupit od smlouvy a vrátit peníze, protože se domnívám, že gril nevykazuje funkce grilu a tudíž se jako gril nedá použít. Proto jsem použil §2161 obč. zákoníku, kde je napsáno" věc má vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které odpovídají nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné".
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Pokud věc není možné užít k účelu, který prodávající inzeroval, jedná se o podstatné porušení smlouvy ze strany prodávajícího. Spotřebitel má v takovém případě právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3387/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-jeji-podstatne-poruseni.
Pokud prodávající nesouhlasí s odstoupením od smlouvy, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Před podáním žaloby je ale také možné využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Řízení před Českou obchodní inspekcí je zdarma. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den, pane Křenku,
je nám líto, že s řešením reklamace nejste spokojen. Mohl byste nám prosím zaslat číslo reklamace, abychom mohli vše prověřit?
Děkujeme
S pozdravem
Lidl Česká republika
Číslo reklamace: 360025/044/01
Dobrý den, pane Křenku,
našim kolegům se bohužel Vaše reklamace nepodařila dohledat. Můžeme Vás poprosit ještě o další informace, jako je prodejna, v níž jste výrobek reklamoval a případně jméno, pod nímž byla reklamace podána?
Děkujeme.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Lidl Česká republika
Dobrý den,
v příloze zasílám dokumentaci k reklamaci. ZIP soubor obsahuje poslední vyjádření z reklamace a mnou zaslaný dopis, ve kterém žádám o odstoupení od smlouvy.
Hezké dopoledne, pane Křenku,
děkujeme za zaslané dokumenty. Výrobek můžete zanést do prodejny, kde Vám budou vráceny peníze. Můžete nám jen upřesnit, kterou naši pobočku navštívíte, abychom mohli informovat kolegy? Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den,
děkuji za informace. Navštívím pobočku ve Valašském Meziříčí. Můžete mě informovat, kdy bude možné výrobek vrátit?
Děkuji.
Dobrý den,
prodejnu uvědomíme neprodleně. Jen potřebujeme doplnit, kdy by Vás kolegové mohli očekávat.
Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den,
prodejnu ve Valašském Meziříčí navštívím zítra 7.června kolem 15:00 hod.
Děkuji.
Dobrý den,
děkujeme za upřesnění, pane Křenku. Kolegové o Vás budou vědět.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Lidl Česká republika
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
včera jsem navštívil prodejnu ve Valašském Meziříčí a peníze mi byly vráceny.
Děkuji.