Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#16117be2 S.a.r.l.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 15 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2017, před 8 lety

Jakub Mlejnek

Znění stížnosti

Dobrý den, na seznamce jsem si před měsícem zaplatil na měsíc VIP členství, neboť sice tvrdí že je seznamka zdarma, ale bez VIP členství reálně používat nedá - tedy není to VIP členství ale jednoduše poplatek za užití služby.
SLužbu jsem chtěl zrušit v průběhu onoho měsíce skrze aplikaci na andriod telefonu, neboť jinak než na telefonu jsem seznamku nepoužival - a aplikace takovou možnost nabízí. Nabízí smazání profilu, což ale u VIP členství nejde bez odhlášení VIP členství - které dle informací v aplikaci můžu učinit v sekci "Můj profil/vlastnosti". Tato sekce v aplikaci neexistuje. Po zaplacení měsíčního členství a klamání skrze nabídku aplikace, mi společnost účtuje 2450 Kč. Ani se neobtěžují napsat za co. To je předplatné na dva roky? 2 dny před koncem předplatného jsem poslal společnosti emailem odstoupení od smlouvy, mylně však odstoupení a ne výpověď(má chyba). Přesto, zákaznický servis nekomunikuje a nelze s nimi situaci řešit.


Produkt

mobilní seznamka


Požadované řešení

Očekávám, zrušení profilu, smazání veškerých i osobních dat a storno požadavku na platbu 2450 Kč.
m


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2017 09:54, před 8 lety

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci měsíčního VIP placeného členství, obsahují obchodní podmínky společnosti automatickou prolongaci členství. Při sjednávání služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami neprodleně prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat zaplacené služby.

Dle všeobecných obchodních podmínek (dále jen "VOP") společnosti musí být zpoplatněný smluvní vztah realizovaný prostřednictvím webové stránky vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy – nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. V opačném případě se závazek prodlužuje. Smluvní strany si tedy sjednaly, že je možné závazek vypovědět.

Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi. Ve VOP výpovědní doba upravena není, závazek tedy končí účinností výpovědi. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.5.2017 11:37, před 8 lety

ID: 4V2PBH61


Přejeme Vám dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 17.04.2017. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

S ohledem na Vaše obtíže spojené s Výpovědí nás prosím dle možnosti informujte jaké obtíže stáli v cestě Výpovědi prostřednictvím PC či kontaktování Zákaznického centra v zájmu jejich řešení.

Velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.5.2017 12:26, před 8 lety


Jakub Mlejnek

Dobrý den, Vážení,

abychom si to vyjasnili. Problémy se zákazníky máte po celém světě. Celá první stránka vyhledávání googlu se týká vás a vašeho podvodného jednání. Přílohou zasílám vaší webovou stránku s "nejoblíbenějším" produktem - příloha kterou jste poslali je lživá, neboť skutečná stránka informuje o auto prodloužení jen malým a vybledlým písmem dole u kraje zobrazení. VOP informují o možnosti výpovědi - pouze 14 dní před koncem období a pouze písemně - jak to, že lze vypovědět 4 dny před koncem a mailem? Opět klamete zákazníka. Výpověď jsem poslal dva dny před konce období, protože Vaše mob aplikace umožňuje ukončení VIP členství přímo v aplikaci - což je však další klam a já se zprvu jen domníval, že jde o chybu která se vyřeší než mi období skončí - nevyřešila. Proč tam ta možnost v nabídce je? Zatím to vypadá, že všechny Vaše kroky vedou k klamání zákazníka za účelem účtování poplatků které jsou neúměrně vysoké - ve srovnání s jinými seznamkami - a zákazník by je tak dobrovolně neplatil.
V mobilní aplikaci se přitom o prodloužní píše až při zadávání údajů k platební a to "pod čarou" - kartě a ne v nabídce VIP členství. Navíc cena za měsíc první, neodpovídá ceně za měsíc následně účtované v prodloužení a přitom není při nákupu řečeno, že se jedná o první měsíc zlevněný.
Vaše jednání je klamavé a pakliže se nedohodneme, bude tato i emailová komunikace i všechny screenshoty užity pro potřeby dalších kroků proti Vaší společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2017 18:06, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.5.2017 13:53, před 8 lety

ID: 4V2PBH61


Opět Vám přejeme dobrý den.

Dle našich informací je případ řešen přímo prostřednictvím komunikace s Oddělením pohledávek be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.5.2017 14:15, před 8 lety


Jakub Mlejnek

Dobrý den,

jsem rád, že jste po mé emailové výzvě zareagovali.
Což mi ale nedává odpověď na otázky, mnou, zde položené.
V emailové komunikaci jsem vlastně reprodukoval část vyjádření d-testu ohledně účinku platnosti výpovědi a vyzval Vás k odpovědi v rámci tohoto veřejného formuláře.
Důvod je zřejmý. Částka Vámi účtovaná je vysoká a poškozených je mnoho. Jak říkám, mnoho po celém světě. Sami se celosvětovou působností honosíte a tak jsem nelenil a udělal drobnou rešerši a našel pouze negativní vyjádření k be2. Což ale ve Vašem případě není nic těžkého.
Samozřejmě neobviňuji primárně operátora klientského "servisu", ale firma si počíná nezákonně, dle právního řádu České Republiky, což jsem zdůvodnil ve svém předchozím příspěvku.
Takže, vzhledem k tomu, že jsem Vám poslal výpověď před koncem předplaceného období a v VOP, na které se neustále odvoláváte, není zmíněna výpovědní lhůta - považuji náš právní vztah za rozvázaný(právní řád ČR se mnou souhlasí).
Avšak jako občan cítím jistou povinnost, povinnost oznámit Vaše nezákonné jednání příslušným úřadům.
Tedy, pakliže mi opravdu nechcete veřejně odpovědět na mou tezi a obhájit se.
Třeba se mýlím...

Děkuji a jsem s pozdravem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2017 15:40, před 8 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 19:19, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.