Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.8.2013 jsem zaplatil portálu Nebeslev vibrační plošinu (4990 Kč) a zboží objednal u dodavatele společnosti Fabene s.r.o., vystupující pod jménem Minidárek. Po několika výmluvách na problém s dodavatelem jsem byl požádán o přeobjednání zboží u společnosti Shadowsales. Ta objednávku na zboží přijala. Následně se situace opakovala. Pouze sliby a nakonec nic. Po mnoha urgencích mi dne 5. 12. 2013 Nebeslev oznámil, že mají opět problém s dodavatelem a že zboží dodají oni. Po té co jsem oznámil, že požaduji peníze zpět, obdržel jsem nabídku na převedení peněz na kupóny a ať si něco vyberu, popř. peníze vrátí koncem prvního čtvrtletí 2014. Po dalších urgencích mi bylo sděleno, že peníze budou zaslány na můj účet nejpozději do 30ti dní. Bohužel této informaci již nevěřím.
Vibrační plošina Eleanora
Vrácení peněz ve slibované lhůtě.
|
Tweet |
Zde záleží na tom, zda je Nebeslev s.r.o. ve vztahu ke spotřebiteli pouze zprostředkovatelem koupě mezi spotřebitelem a jiným prodejcem nebo zda je Nebeslev přímo tím prodejcem.
Dle tohoto je také potřeba vůči příslušnému subjektu uplatnit své nároky.
Společnost Nebeslev s.r.o. je nyní v insolvenci dle údajů v insolvenčním rejstříku.
Pokud tedy nárok směřuje ke společnosti Nebeslev s.r.o., tak je potřeba svoji pohledávku přihlásit v probíhajícím insolvenčním řízení.
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: