Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#16120Prodavač, který nesmí prodávat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2017, před 8 lety

Zita Stankova

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 18.5.2017 ve 14:22 jsem chtěla na prodejně Penny Market Žirovnická ul. v Praze provozovna 191 zakoupit akciové zboží Sheba Kapsičky pro kočky 12krabiček každá po 99kč
Při platbě mi bylo prodavačkou na pokladně spolu s další, 8krab. odebráno s tím, že se nenechají vyhodit.., nerozumim proč, zboží je v letáku bez omezení, na prodejně ještě zůstalo..
Tak jsem si zašla do drogerie Rossmann kde je zboží také v akci za stejnou cenu a zbytek jsem bez problému dokoupila.
Děkuji za spestření nákupu, Penny market je už na tom tak dobře že nemá za potřeby prodávat.
..zrušte obchod zasaďte kytky..
s pozdravem váš bývalý zákazník Pí Stanková


Požadované řešení

Omluva by byla málo..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2017 09:58, před 8 lety

U akčního zboží je za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován. Informace o omezení nákupu určitého počtu kusů by měla být uvedena nejen v letáku, ale i v regálu u prodávaného zboží.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2017 10:38, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.