Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, dne 18.5.2017 ve 14:22 jsem chtěla na prodejně Penny Market Žirovnická ul. v Praze provozovna 191 zakoupit akciové zboží Sheba Kapsičky pro kočky 12krabiček každá po 99kč
Při platbě mi bylo prodavačkou na pokladně spolu s další, 8krab. odebráno s tím, že se nenechají vyhodit.., nerozumim proč, zboží je v letáku bez omezení, na prodejně ještě zůstalo..
Tak jsem si zašla do drogerie Rossmann kde je zboží také v akci za stejnou cenu a zbytek jsem bez problému dokoupila.
Děkuji za spestření nákupu, Penny market je už na tom tak dobře že nemá za potřeby prodávat.
..zrušte obchod zasaďte kytky..
s pozdravem váš bývalý zákazník Pí Stanková
Omluva by byla málo..
|
Tweet |
U akčního zboží je za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován. Informace o omezení nákupu určitého počtu kusů by měla být uvedena nejen v letáku, ale i v regálu u prodávaného zboží.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.