Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#16122Vratná záloha na Vůz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2017, před 8 lety

Eva Fenčáková

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 11.5jsem složila vratnou zálohu za vůz Škoda Octavia combi 1,9,který jsem si vyhlédla na internetu a nechala si ho převézt do Ustí nad Labem,kam jsme si ho jeli prohlédnout poté co nám volali,že je vůz na prodejně,na prodejně jsme udělali zkušební jízdu,slyšeli jsme že v autě něco hučí,ale podle prodejce tam nic nehučelo a GPS navigace také nefungovala jak měla,itak jsem zaplatili další vratnou zálohu ve výši 3000kč s tím,že mi vůz podrží na prodejně i když jsem jasně říkala,že je možné,že uvěr mi nedají a jestli tedy zálohu dostanu nazpět,bylo mi řečeno,že ano,takže jsem tedy zaplatila zálohu která dělala dohromady 5000kč i když nejdřívě chtěli 10000Kč,podepsala jsem danový doklad o zaplacení a čekala,jestli bude uvěr schválený,ale bohužel nebyl.Dnes 18.5.jsem byla na prodejně v Ustí nad Labem nahlásit,že auto si vzít nemohu a že potřebuji vrátit tu vratnou zálohu,načež mi pan manažer nejdříve řekl že máme podepsanou kupní smlouvu,což není možné protože jsme nic nepodepisovali,když tedy zjistil že máme pravdu začal nás přemlouvat at si vezmem vůz na uver u nich, po dlouhém přemlouvání at si vezmem uver u nich,že záloha je nevratná a že je to tedy za to,že auto nemohli nabídnout do prodeje a že po nás můžou ještě chtít těch zbylých 98000 doplatit


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2017 09:48, před 8 lety

Zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Pokud tedy zaměstnanec společnosti informoval spotřebitelku, že plnění poskytnuté spotřebitelkou je zálohou, která bude vrácena, pokud nebude smlouva uzavřena, je společnost povinna tomuto závazku dostát.

Byla-li sjednána vratná záloha, má společnost povinnost ji vydat v případě, že nevznikl smluvní závazek, ke kterému se záloha vztahovala. Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitelka by měla společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Obohacený má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitelka má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.5.2017 11:29, před 8 lety

Vážená paní Fenčáková,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy na pobočce v Ústí nad Labem. Podle informací, které mám, by vše již mělo být v pořádku - šlo zřejmě o nedorozumění, celá záloha Vám byla vrácena. Děkuji, že jste využila tohoto fóra k řešení své stížnosti a věřím, že záležitost byla uzavřena k oboustranné spokojenosti.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.5.2017 17:14, před 8 lety


Eva Fenčáková

Dobrý den,o ano,vše už je v pořádku.Děkuji za vyřízení!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.5.2017 14:09, před 8 lety

Dobrý den,
děkuji Vám za Vaši zprávu a těší mě, že věc dopadla k Vaší spokojenosti. Děkuji, že jste využil tohoto fóra k řešení své stížnosti. Stížnost je tedy uzavřena k oboustranné spokojenosti.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.7.2017 08:43, před 8 lety


Eva Fenčáková

Hodnocení: