Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
mám podobnou stížnost jako mnozí další.
Objevila se mi v ikonách v telefonu hra bearHYY,kterou jsem si určitě nestáhl,hru jsem po obdržení sms o platbě okamžítě smazal. Což pomohlo krátkodobě, poté se tato situace opakovala.
Proto si dovoluji psát stížnost stejným stylem jako je zde již uvedená. Je to opravdu velice nepříjemné. Ani po naistalování antivirové ochrany se nic nezměnilo.
Níže zasílám data všech sms.
1. z čísla:90309079, datum - 8.5. 2017 :Nakoupili jste relive v bear HYY za 79CZK.Dekujeme Vam!
Podpora plateb:c@globalpay365.com
(čas sms - 15:46)
2. z čísla:90309079, datum - 8.5. 2017 :Nakoupili jste relive v bear HYY za 79CZK.Dekujeme Vam!
Podpora plateb:c@globalpay365.com
(čas sms - 15:48)
3. z čísla:90309079, datum - 17.5. 2017 :Nakoupili jste relive v bear HYY za 79CZK.Dekujeme Vam!
Podpora plateb:c@globalpay365.com
(čas sms - 14:21)
4. z čísla:90309079, datum - 18.5. 2017 : Nakoupili jste relive v bear HYY za 79CZK.Dekujeme Vam!
Podpora plateb:c@globalpay365.com
(čas sms - 11:47)
Dále pro urychlení to samé z čísla: 90309050, tentorkát v hodnotě 50 Kč - 8.5. 15:46; 8.5. 15:49; 18:5. 11:48
Dále v hodnotě 30 Kč z čísla 90309030: 8.5. čas 15:46; 8.5. čas 15:49; a 18.5 čas 11:48
Z mého telefonu se zdá byly odeslány (automaticky - ne mnou osobě sms na číslo 90309) - tos tím jistě souvisí.
Celkem se jedná v součtu o již významnou částku! Nevím jaké najít řešení, aby se to již neopakovalo.
Mé telefonní číslo je: 728753883
Jedná se o podvodné stržení peněz,se kterým nesouhlasím a nebyl jsem s tím dopředu seznámen. Platím za něco ,co jsem si neobjednal. Prosím o kladné vyřízení mé stížnosti.
Ing. Lukáš Malý
Podvodná SMS platba
Navrácení peněz, reakce zprostředkovatelské firmy, uvedení možnosti vyřešení problému, aby se již neopakoval
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den pane Malý,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
Přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.