Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16126SMS platba (automatická) za naistalování hry - které jsem nikdy nerealizoval

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2017, před 8 lety

Lukáš Malý

Znění stížnosti

Dobrý den,

mám podobnou stížnost jako mnozí další.

Objevila se mi v ikonách v telefonu hra bearHYY,kterou jsem si určitě nestáhl,hru jsem po obdržení sms o platbě okamžítě smazal. Což pomohlo krátkodobě, poté se tato situace opakovala.

Proto si dovoluji psát stížnost stejným stylem jako je zde již uvedená. Je to opravdu velice nepříjemné. Ani po naistalování antivirové ochrany se nic nezměnilo.

Níže zasílám data všech sms.


1. z čísla:90309079, datum - 8.5. 2017 :Nakoupili jste relive v bear HYY za 79CZK.Dekujeme Vam!

Podpora plateb:c@globalpay365.com

(čas sms - 15:46)

2. z čísla:90309079, datum - 8.5. 2017 :Nakoupili jste relive v bear HYY za 79CZK.Dekujeme Vam!

Podpora plateb:c@globalpay365.com

(čas sms - 15:48)

3. z čísla:90309079, datum - 17.5. 2017 :Nakoupili jste relive v bear HYY za 79CZK.Dekujeme Vam!

Podpora plateb:c@globalpay365.com

(čas sms - 14:21)

4. z čísla:90309079, datum - 18.5. 2017 : Nakoupili jste relive v bear HYY za 79CZK.Dekujeme Vam!

Podpora plateb:c@globalpay365.com

(čas sms - 11:47)

Dále pro urychlení to samé z čísla: 90309050, tentorkát v hodnotě 50 Kč - 8.5. 15:46; 8.5. 15:49; 18:5. 11:48

Dále v hodnotě 30 Kč z čísla 90309030: 8.5. čas 15:46; 8.5. čas 15:49; a 18.5 čas 11:48

Z mého telefonu se zdá byly odeslány (automaticky - ne mnou osobě sms na číslo 90309) - tos tím jistě souvisí.

Celkem se jedná v součtu o již významnou částku! Nevím jaké najít řešení, aby se to již neopakovalo.

Mé telefonní číslo je: 728753883


Jedná se o podvodné stržení peněz,se kterým nesouhlasím a nebyl jsem s tím dopředu seznámen. Platím za něco ,co jsem si neobjednal. Prosím o kladné vyřízení mé stížnosti.

Ing. Lukáš Malý


Produkt

Podvodná SMS platba


Požadované řešení

Navrácení peněz, reakce zprostředkovatelské firmy, uvedení možnosti vyřešení problému, aby se již neopakoval


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2017 09:10, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.5.2017 13:41, před 8 lety

Dobrý den pane Malý,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

Přejeme hezký zbytek dne.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 10:04, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2017 09:04, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.