Společnost


Avast Software s.r.o.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#16127Absence odezvy na platbu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 hodin 20 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2017, před 8 lety

Stanislav Buchta

Znění stížnosti

15.5. 2017 som zaplatil 29,99 eur na aktiváciu Avast (1 rok) na č. ú. SK 40 11000000002621740713, ref č. 24724765700962, ref.č. tel. prevodu 890702315489. Č zákazníka 120247678. Nemám od Vás odozvu a postup na aktiváciu. Prosím o vašu reakciu a další postup.
Stanislav Buchta


Požadované řešení

Buďto aktiváciu alebo vrátiť zaplatenú sumu.

adresa:stanislav.buchta@gmail.com


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2017 09:06, před 8 lety

Podnikatel má povinnost dodat spotřebitelem zaplacený produkt (počítačový program). Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání ihned. Podnikatel je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže produkt nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal produkt včas a poskytne mu přiměřenou lhůtu k dodání (lze poskytnout i mlčky).

Pokud podnikatel nedodá produkt ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel podnikateli, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li podnikatel na elektronickou komunikaci, tedy spotřebitel již přímo neúspěšně kontaktoval technickou podporu společnosti na stránce https://www.avast.com/cs-cz/support, je pak vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.5.2017 13:41, před 8 lety

Vážený pane Buchto,

Rád bych Vás požádal, zda-li byste v případě budoucích dotazů kontaktoval přímo naši společnost prostřednictvím našeho kontaktního formuláře - https://www.avast.com/support .

Následně můžeme Váš dotaz vyřešit rychleji.

Podařilo se mi dohledat v systému našeho distributora Vaši objednávku, která byla uhrazena dne 18.5.2017.

Důvodem, že Vám nebylo zasláno potvrzení je chyba vyplnění Vašeho emailu, kde jste uvedl místo ...@gmail.com pouze ...@gmail.co .

Obratem jsem na Váš správný email zaslal potvrzení o zaplacení objednávky, společně s aktivačním kódem pro Vaši licenci.

Vše by tedy mělo být v pořádku.

S pozdravem,
AVAST Software s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.5.2017 17:23, před 8 lety


Stanislav Buchta

Hodnocení:

Komentář: Som spokojný