Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
15.5. 2017 som zaplatil 29,99 eur na aktiváciu Avast (1 rok) na č. ú. SK 40 11000000002621740713, ref č. 24724765700962, ref.č. tel. prevodu 890702315489. Č zákazníka 120247678. Nemám od Vás odozvu a postup na aktiváciu. Prosím o vašu reakciu a další postup.
Stanislav Buchta
Buďto aktiváciu alebo vrátiť zaplatenú sumu.
adresa:stanislav.buchta@gmail.com
|
Tweet |
Podnikatel má povinnost dodat spotřebitelem zaplacený produkt (počítačový program). Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání ihned. Podnikatel je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže produkt nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal produkt včas a poskytne mu přiměřenou lhůtu k dodání (lze poskytnout i mlčky).
Pokud podnikatel nedodá produkt ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel podnikateli, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li podnikatel na elektronickou komunikaci, tedy spotřebitel již přímo neúspěšně kontaktoval technickou podporu společnosti na stránce https://www.avast.com/cs-cz/support, je pak vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Vážený pane Buchto,
Rád bych Vás požádal, zda-li byste v případě budoucích dotazů kontaktoval přímo naši společnost prostřednictvím našeho kontaktního formuláře - https://www.avast.com/support .
Následně můžeme Váš dotaz vyřešit rychleji.
Podařilo se mi dohledat v systému našeho distributora Vaši objednávku, která byla uhrazena dne 18.5.2017.
Důvodem, že Vám nebylo zasláno potvrzení je chyba vyplnění Vašeho emailu, kde jste uvedl místo ...@gmail.com pouze ...@gmail.co .
Obratem jsem na Váš správný email zaslal potvrzení o zaplacení objednávky, společně s aktivačním kódem pro Vaši licenci.
Vše by tedy mělo být v pořádku.
S pozdravem,
AVAST Software s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Som spokojný