Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Kupovali jsme zájezd v únoru na červen a před týdnem jsme potřebovali zmenit termín kvuli praci.Dovolat se na Invii je neskutečný problém. Po té když jsem se dovolala a říkala jaký mám problém tak mi bylo řečeno že musí zavolat druhý den,když jsem zavolala druhý den byla jsem prepojena na jinou paní co vyřizuje změny termínu. Ta mi řekla že zjistí zda v nás nový termín jsou volný letenky a že mi za chvilku zavolá. Nikdo nevolal!opět volám já po 4h a bylo mi řečeno že s paní co jsem to řešila,že má klienta a že mi zavolá zpět do dnes se nikdo neozval. A můj přítel přišel o práci díky tomu že nám nikdo s Invie nepomohl vyřešit nás problém.
Omluva a kompenzace
|
Tweet |
Spotřebitelka nemá ze zákona právo žádat změnu termínu zájezdu. Bude tedy záležet na vzájemné dohodě smluvních stran. Spotřebitelka má ze zákona právo od smlouvy odstoupit. Pokud však odstupuje od smlouvy z jiného důvodu, než je porušení povinností ze strany pořadatele zájezdu, může pořadatel zájezdu žádat po spotřebitelce odstupné. O výši odstupného je pořadatel zájezdu povinen spotřebitelku informovat v potvrzení o zájezdu.
Vážená paní Boliková,
v prvé řadě děkujeme za zpětnou vazbu.
V systému vidím, že se kolegyni nepovedlo Vás telefonicky kontaktovat.
Na základě Vašeho popisu událostí Vás kolegyně kontaktovala také během dnešního dne, bohužel však neúspěšně. Prosím, zavolejte zpět nebo na zákaznickou linku 226000622.
Vzhledem k tomu, že zákazník nemá ze zákona právo na změnu termínu, záleží vždy na pořádající cestovní kanceláři, zda změnu umožní. Toto Vám ověří a dále s Vámi vykomunikuje kolegyně z prodejního oddělení.
Děkuji za pochopení a za spolupráci.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Veronika Nečasová
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.