Společnost


AZUR REIZEN, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1613Reklamace zájezdu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2013, před 11 lety

Lucie Nenáhlová

Znění stížnosti

Dobrý den,

s přítelem a dalšími 3 lidmi jsme si zakoupili zájezd do Tuniska. Bohužel se nám za dobu dovolené staly následující nepříjemnosti, o kterých jsme již písemně informovali cestovní kancelář Azur reizen:

- reklamaci jsme podali 24.9., dále se konala osobní schůzka v listopadu - vyjádření k naší reklamaci přišlo 6.12.
- měli jsme zakoupeno stravování formou all inclusive - nealkoholické nápoje jsme si museli sami nalévat, ale byli vyndané na baru na sluníčku = byly teplé a bez bublinek, alkoholické nápoje byly ředěné místní vodou, takže pro nás nepoživatelné, jídlo bylo zkažené (následovaly nepříjemné střevní potíže), svačiny nám ani nebylo oznámeno kde jsou a byly absolutně nedostačující - 4ks zákusku od rána pro 5 lidí, že na víc nemáme nárok
- kvůli změně místa odletu jsme přišli o zaplacenou večeři, za kterou mi byla přislíbena náhrada, ale nic jsme nedostali
- slibovaný venkovní bazén byl silně znečištěn - nešel použít, CK se hájí tím, že hotelu došly chemické prostředky, ale to přece není omluva
- dále mají v inzerované nabídce animační program, který se ani jednou nekonal, hájí se tím, že animátoři nejsou jejich zaměstnanci
- delegát nám nadával, vyhrožoval zabitím a jednu dívku napadl - toho prý ale vyhodili, nemáme ale samozřejmě jistotu jestli se tak stalo
- na soukromé hotelové pláži nám byly nabízeny drogy, prý to nemůže být předmětem reklamace, my si myslíme, že ano, když se jedná o soukromou pláž hotelu
- nebylo po příjezdu zajištěno sundání kufrů ze střechy autobusu, musel je sundavat přítel ještě s jedním mladým pánem, jinak bychom byli bez kufrů

Na tyto připomínky nám Azur reizen odpověděl, že nám nabízí pouze 1 000,- na osobu, s čímž nesouhlasíme (i podle Frankfurtské tabulky slev nám to připadá nevyhovující) a proto podáváme tuto stížnost.

Jsme ve spojení s dalšími 7 rodinami, které mají stejné problémy a chtěli bysme tyto případy zmedializovat.


Produkt

Celkem cestovalo 5 osob, od 17.9. do 24.9. do hotelu Golf Beach.


Požadované řešení

Žádáme kompenzaci ve formě vrácení části peněz (slevy z ceny), kterou jsme za zájezd zaplatili, ale myslíme si, že 1000,- je neodpovídající.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2013 15:42, před 11 lety

Dle § 852i občanského zákoníku cestovní kancelář odpovídá zákazníkovi za porušení závazků vyplývajících z uzavřené cestovní smlouvy bez ohledu na to, zda tyto závazky mají být splněny cestovní kanceláří nebo jinými dodavateli služeb cestovního ruchu poskytovaných v rámci zájezdu. Dle Frankfurtské tabulky slev lze žádat za zkaženou stravu slevu 20-30%, za špinavý bazén 10-20% a za chybějící zábavu 5-15%.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.12.2013 16:24, před 11 lety


Lucie Nenáhlová

Hodnocení: