Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#16130Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2017, před 8 lety

Zuzana Švejdová

Znění stížnosti

20.4.2017 mi byla doručena ložnice HELEN (postel, šatní skříň, komoda, noční stolky) objednaná přes internetové stránky MALL.cz. Ložnice je dodávána v demontu (10 balíků - 296kg). Přivezla mi ji společnost GEIS (řidič neuměl česky, takže u "dobrý den" konverzace s ním končila. Byla jsem na převzetí ložnice sama, takže jsem je sotva s pánovou pomocí dotáhla domů. Při rozbalování jsem zjistila, že je prasklé zrcadlo u dveří šatní skříně. Ihned jsem výrobek u MALL reklamovala, avšak neúspěšně, jelikož se prý tato vada stala při převozu, ne při výrobě a tudíž za ní odpovídá společnost GEIS, avšak u té se dá zboží reklamovat pouze při přebírání. Takže když jsem 10 balíků o váze 300kg nerozbalila a nezkontrolovala jednotlivé části hned, mám podle nich smůlu. Avšak si mě prý jako zákazníka váží a tak se budou snažit mi daný díl doručit. Jelikož se jedná o partnerský prodej, odeslali prý reklamaci na externího partnera a nyní čekají na vyjádření. Už jsem situaci dvakrát urgovala a nic se neděje. Myslím, že jako prodejce MALL zodpovídá za vady způsobené na zboží, které jsem zakoupila a tudíž prosím o pomoc. Evidentně čekají, že záležitost přestanu řešit, ale mně již měsíc stojí doma rozestavěná skříň a za 14 tisíc je to pro mě dosti nemilá situace.


Produkt

HELEN, ložnice komplet, ořech/černá - Katalogové číslo:100000346767


Požadované řešení

Rozhodně si myslím, že bych měla od MALL.cz co nejdříve obdržet náhradní daný kus, který přišel poškozený. Jako prodejce by měli být za způsobené vady na zboží zodpovědní. Nelíbí se mi, že čekám již měsíc na vyjádření, zda se mojí záležitostí vůbec budou zaobírat. Zboží je v záruce, rozbité ke mně již dorazilo (fotografie i reklamaci jsem odesílala ještě tentýž den). Prosím o pomoc v této situaci. Samostatná skříň stojí 9 tisíc korun a opravdu na ní nemám. Bez dveří je mi však k ničemu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2017 13:31, před 8 lety

Zvolila-li spotřebitelka některý z prodávajícím nabízených způsobů dopravy zboží, nese nebezpečí škody na zboží během přepravy prodávající. Bylo-li zboží během přepravy poškozeno, má spotřebitelka právo uplatnit reklamaci u prodávajícího a žádat nápravu.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.6.2017 14:09, před 8 lety

Vážená paní Švejdová,

děkuji Vám za zprávu a omlouvám se za vzniklé nepříjemnosti v rámci Vaší objednávky.

Obrátím se nyní na daného partnera, z jehož skladu bylo zboží expedováno, aby se k dané situaci vyjádřil
Bohužel nám není umožněno nahlédnout do komunikace mezi Vámi.

Jakmile jejich vyjádření obdržíme, obratem Vás budu kontaktovat ohledně dalšího postupu. Poprosila bych Vás ještě o strpení.

Děkuji a přeji Vám hezký den.

S pozdravem,

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.6.2017 15:19, před 8 lety


Zuzana Švejdová

Dobrý den,

přikládám celou emailovou komunikaci s vaším reklamačním oddělením. Celé se to táhne již přes měsíc. Stále dokola je mi opakováno, že se čeká na vyjádření dodavatele. Vážně má dodavatel tak velký sklad, že jeden kus nábytku hledají skladníci skoro dva měsíce? Jsem z toho už vážně nešťastná, tak prosím zkuste s tím něco udělat. Samozřejmě vím, že jste zrcadlo nerozbili schválně, protože jméno Švejdová prostě nezní sypmaticky. Chápu, že se to prostě může stát, ale pokud nechcete přicházet o zákazníky (a že už jsem u vás už utratila spoustu peněz), měli byste se snažit zákazníkovi maximálně vyhovět. A je myslím celkem pochopitelné, že jsem už vážně rozčilená. Na řešení reklamace máte 30 dní, pokud vím. Ještě že na rozdíl od kolegy neděkujete za trpělivost, to se mi vždy zvedl tlak.

Taky přeji hezký zbytek dne a doufám v BRZKÉ VYŘEŠENÍ!
Švejdová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 19:34, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.