Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Aplikace kterou jsem si nestáhl a v mobilním telefonu ji ani nemohu najít mi účtuje neoprávněně platby které jsem si nevyžádal. Podle vyúčtování operátora se má jednat o částku 1053 Kč a 20 podvodných SMS.
Např.: Nakoupili jste relive v RunHYY za 79CZK . Dekujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
Nakoupili jste relive v RunHYY za 50CZK . Dekujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
A několik dalších SMS s obdobnými částkami.
Neoprávněné sthávání pěnez po 50 a79 Kč v celkové částce 1053 Kč.
Požaduju vrácení peněz za nevyžádané služby.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den pane Janečku,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
Přejeme hezký zbytek dne.
Tým infolinky ComGate Payments, a.s
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.