Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#16135Platby za neexistující SMSky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2017, před 8 lety

Jakub Pohl

Znění stížnosti

Dne 16. května 2017 jsem obdržel od zaměstnavatele ke služebnímu mob.číslu vyúčtování za měsíc duben.
S výší vyúčtování nemohu souhlasit,neboť jsem dle podrobného výpisu měl uskutečnit objednání premiových SMS ve dnech :
-11.4.2017 v čase 15:29-16:07-16x za 801,92 kč
-13.4.2017 v čase 10:09-2x za 100,24 kč
-15.4.2017 v čase 0:00 - 4:09-100x za 5012,12 kč
1x za 99 kč
-16.4.2017 v čase 11:09 - 11:10 za 100,24 kč
-16.4.2017 v čase 19:51 - 23:41 -35x za 1754,20 kč
-17.4.2017 v čase 15:41 - 18:12 -20x za 1002,40 kč
-18.4.2017 v čase 6:18 - 6:28 -10x za 501,20 kč
-22.4.2017 v čase 16:02 za 100,24 kč
Za 7 dní celkem 9471,56 kč s DPH

Nejsem si vědom jakéhokoliv objednání služeb v uvedené dny.Objednání služeb a následné vyůčtování na začalo v době,kdy se telefónní zařízení s čislem nacházelo v uzamčeném bytě,tudíž k telefónnímu zařízení byl odepřen přístup.Tyto transakce probíhaly v uvedené dny v pravidelných intervalech bez mého vědomí a souhlasu.Dále vylučuji, že by objednání služeb uskutečnil z mého mobilního telefonu někdo jiný.V historii odeslanných či přijatých služeb v tel.zařízaní nic nenelezeno.Dle zjištěných skutečností se domnívám,že se jedná o podvodné jednání,zneužití tel.čísla a neoprávněného obohacení společností DIMOCO prostřednictvím sítě Vodafone.Operátor mi sdělil,ať se obrátím na PČR,nebo ČTÚ,že oni stím nemají nic společného,ale zaplatit musím.


Produkt

Premiové SMS


Požadované řešení

Navrácení zaplacené částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2017 14:35, před 8 lety

V tomto případě je třeba prvotně kontaktovat mobilního operátora se žádostí o zablokování prémiových SMS zpráv, aby nemohlo dojít k dalšímu posílání podvodných sms zpráv.

Získala-li společnost majetkový prospěch bez toho, aby k tomu měla právní důvod, jedná se o bezdůvodné obohacení. Společnost má v takovém případě povinnost vydat to, oč se obohatila. Spotřebitel by měl podnikatele vyzvat k vydání neoprávněně nabytého majetkového prospěchu. Více informací k této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Ne vše, co najde spotřebitel na vyúčtování od operátora, je tzv. službou elektronických komunikací. Prémiové SMS, kterými je možné zaplatit hromadnou dopravu nebo parkování, či vysoce zpoplatněné linky s předčíslími 900–909, jsou ve vyúčtování záludné. Operátor má za úkol hovor spojit nebo SMS doručit a pak vybrat peněžní prostředky. Problémy s obsahem či cenou ale musí spotřebitel řešit přímo s poskytovatelem služby. Kdo konkrétní linku provozuje, se dozví spotřebitel na webových stránkách www.platmobilem.cz. Kodex operátorů ohledně prémiových sms je k dispozici zde: http://www.platmobilem.cz/kodexy-sluzeb.aspx.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2017 19:50, před 8 lety

Dobrý den, pan Pohl,

My v DIMOCO jsme objevili Tvůj příspěvek zde na fóru a samozřejmě Ti rádi pomůžeme! Přesně pro takové záležitosti je Ti k dispozici MPSC - servisní středisko mobilních plateb pro spotřebitele. Specializovaný tým Ti pomůže vyjasnit celou záležitost s příslušným poskytovatelem služby: http://www.mobile-info.cc/customercare/home.html

DIMOCO je licencovaný platební institut (žádný poskytovatel služeb) a umožňuje poskytovatelům služeb prostřednictvím systému Carrier Billing využít infrastrukturu pro vyúčtování prostřednictvím účetního systému mobilních operátorů.


S pozdravem
servisní tým DIMOCO


DMIOCO: DIMOCO je technický realizátor plateb (např. také kreditními kartami, okamžitými převody atd.) od platebních služeb přes faktury za mobilní telefony a neposkytuje žádné digitální obsahy nebo produkty. Náš servis využívají v rámci celé Evropy poskytovatelé digitální služeb pouze za účelem účtování, tito poskytovatelé však mají výhradní odpovědnost za prodej výrobků a internetové obchody.

MPSC: MPSC – Mobile Payments Service Center se specializuje na profesionální zpracování dotazů spotřebitelů týkajících se mobilních platebních služeb. Výhoda: poskytovatelé digitálních služeb mohou sdružovat dotazy svých zákazníků u MPSC a spotřebitelé získají ještě rychlejší odpověď.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.6.2017 15:18, před 8 lety


Jakub Pohl

Dobrý den.
Ještě jednou připomínám,že z mého mob.tel. nebylo nikdy nic odesláno a ani nikdy nic přijato.Pouze účet od mob. operátora Vodafone a to na nehoráznou částku 9471,56 kč. Bohužel to není ojedinělí případ,kdy prostřednictvím společnosti DIMOCO jsou okrádáni klienti mob. operátorů bez jejich vědomí a souhlasu.Pouze žádám o navrácení chybně naúčtované částky za nic.
Tuto událost jsem předal na policii ČR podáním trestního oznámení,za zneužití tel.čísla,neoprávněného obohacení,spolu s mob.zařízením,jelikož vím,že jsem nikdy neposlal žádnou objednávací SMS a přesto mi bylo účtováno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2017 15:37, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.7.2017 10:44, před 7 lety

Vážený pán Pohl,

prosíme Vás o zaslanie príslušného mobilného telefónneho čísla na consumerservice@dimoco.eu, aby sme Vám čo najrýchlejšie poskytli všetky ďalšie informácie.

S pozdravem
servisní tým DIMOCO


DMIOCO: DIMOCO je technický realizátor plateb (např. také kreditními kartami, okamžitými převody atd.) od platebních služeb přes faktury za mobilní telefony a neposkytuje žádné digitální obsahy nebo produkty. Náš servis využívají v rámci celé Evropy poskytovatelé digitální služeb pouze za účelem účtování, tito poskytovatelé však mají výhradní odpovědnost za prodej výrobků a internetové obchody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.7.2017 19:45, před 7 lety


Jakub Pohl

Dobrý den.
Jedná se o tel.číslo 773761123.Toto číslo patří ministerstvu vnitra ČR.Já jsem jen uživatal.Žádám jen o navrácení nehorázné naúčtované částky za něco,co jsem si nikdy neobjednal,natož abych něco dostal.
A aby toho nebylo málo,tak v následném vyúčtování jsem zjistil,že proběhlo ještě 3x neoprávněné naúčtování za 150kč prostřednictvím vaší společnosti.To vše před zablokováním premiových sms.Samozdřejmě,ze se objevily ještě další pokusy o neoprávněné účtování.
Je mi z vás zle,takhle okrádat lidi bez jejich vědomí.

S pozdravem Jakub Pohl
Uživatel tel.čísla 773761123,přiděleného ministerstvem vnitra ČR.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2017 05:49, před 7 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.8.2017 10:32, před 7 lety

Vážený pane Pohl,

v tomto případě je tu pro Vás Centrum mobilních plateb, kde se náš Agent bezplatně postará o vyřízení Vaší žádosti, prověří všechny okolnosti,
spojí se přímo s poskytovatelem služby, aby byla žádost vyřízena k Vaší spokojenosti.

Kliknutím na tento odkaz se spojíte přímo s Centrem mobilních plateb:
http://mobileinfo.cc/customercare/home.html;jsessionid=DC66D394CCA88ED09CA9EACBDDAC68AD


S pozdravem

Servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.8.2017 12:04, před 7 lety


Jakub Pohl

Vážená společnosti.
Já jsem byl vaší společnosti okraden a to o nemalou částku.Tak nechápu,proč se já mám kontaktovat s nějakým centrem mobilních plateb.Sice tvrdíte,že je to bezplatné,ale tomu já jaksi po určité zkušenosti nemohu věřit.Vy jste mne okradli,řeším to s vámi a ne s nějakým centrem mobilních plateb.
Vaše společnost mne okradla,tak mi laskavě prostřednictvím operátora Vodafone vraťte neoprávněně naúčtovanou částku.
Ještě jednou připomínám,že z mého tel.přístroje nebylo nikdy nic objednáno ani mnou ani nikým jiným.Vaše společnost si objednavala prostřednictvím mého tel.čísla a účtovala za něco,já nevím za co.

S pozdravem Jakub Pohl
Uživatel tel.čísla 773761123,přiděleného ministerstvem vnitra ČR.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 08:58, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 19:22, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.