Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 16. května 2017 jsem obdržel od zaměstnavatele ke služebnímu mob.číslu vyúčtování za měsíc duben.
S výší vyúčtování nemohu souhlasit,neboť jsem dle podrobného výpisu měl uskutečnit objednání premiových SMS ve dnech :
-11.4.2017 v čase 15:29-16:07-16x za 801,92 kč
-13.4.2017 v čase 10:09-2x za 100,24 kč
-15.4.2017 v čase 0:00 - 4:09-100x za 5012,12 kč
1x za 99 kč
-16.4.2017 v čase 11:09 - 11:10 za 100,24 kč
-16.4.2017 v čase 19:51 - 23:41 -35x za 1754,20 kč
-17.4.2017 v čase 15:41 - 18:12 -20x za 1002,40 kč
-18.4.2017 v čase 6:18 - 6:28 -10x za 501,20 kč
-22.4.2017 v čase 16:02 za 100,24 kč
Za 7 dní celkem 9471,56 kč s DPH
Nejsem si vědom jakéhokoliv objednání služeb v uvedené dny.Objednání služeb a následné vyůčtování na začalo v době,kdy se telefónní zařízení s čislem nacházelo v uzamčeném bytě,tudíž k telefónnímu zařízení byl odepřen přístup.Tyto transakce probíhaly v uvedené dny v pravidelných intervalech bez mého vědomí a souhlasu.Dále vylučuji, že by objednání služeb uskutečnil z mého mobilního telefonu někdo jiný.V historii odeslanných či přijatých služeb v tel.zařízaní nic nenelezeno.Dle zjištěných skutečností se domnívám,že se jedná o podvodné jednání,zneužití tel.čísla a neoprávněného obohacení společností DIMOCO prostřednictvím sítě Vodafone.Operátor mi sdělil,ať se obrátím na PČR,nebo ČTÚ,že oni stím nemají nic společného,ale zaplatit musím.
Premiové SMS
Navrácení zaplacené částky.
|
Tweet |
V tomto případě je třeba prvotně kontaktovat mobilního operátora se žádostí o zablokování prémiových SMS zpráv, aby nemohlo dojít k dalšímu posílání podvodných sms zpráv.
Získala-li společnost majetkový prospěch bez toho, aby k tomu měla právní důvod, jedná se o bezdůvodné obohacení. Společnost má v takovém případě povinnost vydat to, oč se obohatila. Spotřebitel by měl podnikatele vyzvat k vydání neoprávněně nabytého majetkového prospěchu. Více informací k této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Ne vše, co najde spotřebitel na vyúčtování od operátora, je tzv. službou elektronických komunikací. Prémiové SMS, kterými je možné zaplatit hromadnou dopravu nebo parkování, či vysoce zpoplatněné linky s předčíslími 900–909, jsou ve vyúčtování záludné. Operátor má za úkol hovor spojit nebo SMS doručit a pak vybrat peněžní prostředky. Problémy s obsahem či cenou ale musí spotřebitel řešit přímo s poskytovatelem služby. Kdo konkrétní linku provozuje, se dozví spotřebitel na webových stránkách www.platmobilem.cz. Kodex operátorů ohledně prémiových sms je k dispozici zde: http://www.platmobilem.cz/kodexy-sluzeb.aspx.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den, pan Pohl,
My v DIMOCO jsme objevili Tvůj příspěvek zde na fóru a samozřejmě Ti rádi pomůžeme! Přesně pro takové záležitosti je Ti k dispozici MPSC - servisní středisko mobilních plateb pro spotřebitele. Specializovaný tým Ti pomůže vyjasnit celou záležitost s příslušným poskytovatelem služby: http://www.mobile-info.cc/customercare/home.html
DIMOCO je licencovaný platební institut (žádný poskytovatel služeb) a umožňuje poskytovatelům služeb prostřednictvím systému Carrier Billing využít infrastrukturu pro vyúčtování prostřednictvím účetního systému mobilních operátorů.
S pozdravem
servisní tým DIMOCO
DMIOCO: DIMOCO je technický realizátor plateb (např. také kreditními kartami, okamžitými převody atd.) od platebních služeb přes faktury za mobilní telefony a neposkytuje žádné digitální obsahy nebo produkty. Náš servis využívají v rámci celé Evropy poskytovatelé digitální služeb pouze za účelem účtování, tito poskytovatelé však mají výhradní odpovědnost za prodej výrobků a internetové obchody.
MPSC: MPSC – Mobile Payments Service Center se specializuje na profesionální zpracování dotazů spotřebitelů týkajících se mobilních platebních služeb. Výhoda: poskytovatelé digitálních služeb mohou sdružovat dotazy svých zákazníků u MPSC a spotřebitelé získají ještě rychlejší odpověď.
Dobrý den.
Ještě jednou připomínám,že z mého mob.tel. nebylo nikdy nic odesláno a ani nikdy nic přijato.Pouze účet od mob. operátora Vodafone a to na nehoráznou částku 9471,56 kč. Bohužel to není ojedinělí případ,kdy prostřednictvím společnosti DIMOCO jsou okrádáni klienti mob. operátorů bez jejich vědomí a souhlasu.Pouze žádám o navrácení chybně naúčtované částky za nic.
Tuto událost jsem předal na policii ČR podáním trestního oznámení,za zneužití tel.čísla,neoprávněného obohacení,spolu s mob.zařízením,jelikož vím,že jsem nikdy neposlal žádnou objednávací SMS a přesto mi bylo účtováno.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Vážený pán Pohl,
prosíme Vás o zaslanie príslušného mobilného telefónneho čísla na consumerservice@dimoco.eu, aby sme Vám čo najrýchlejšie poskytli všetky ďalšie informácie.
S pozdravem
servisní tým DIMOCO
DMIOCO: DIMOCO je technický realizátor plateb (např. také kreditními kartami, okamžitými převody atd.) od platebních služeb přes faktury za mobilní telefony a neposkytuje žádné digitální obsahy nebo produkty. Náš servis využívají v rámci celé Evropy poskytovatelé digitální služeb pouze za účelem účtování, tito poskytovatelé však mají výhradní odpovědnost za prodej výrobků a internetové obchody.
Dobrý den.
Jedná se o tel.číslo 773761123.Toto číslo patří ministerstvu vnitra ČR.Já jsem jen uživatal.Žádám jen o navrácení nehorázné naúčtované částky za něco,co jsem si nikdy neobjednal,natož abych něco dostal.
A aby toho nebylo málo,tak v následném vyúčtování jsem zjistil,že proběhlo ještě 3x neoprávněné naúčtování za 150kč prostřednictvím vaší společnosti.To vše před zablokováním premiových sms.Samozdřejmě,ze se objevily ještě další pokusy o neoprávněné účtování.
Je mi z vás zle,takhle okrádat lidi bez jejich vědomí.
S pozdravem Jakub Pohl
Uživatel tel.čísla 773761123,přiděleného ministerstvem vnitra ČR.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Vážený pane Pohl,
v tomto případě je tu pro Vás Centrum mobilních plateb, kde se náš Agent bezplatně postará o vyřízení Vaší žádosti, prověří všechny okolnosti,
spojí se přímo s poskytovatelem služby, aby byla žádost vyřízena k Vaší spokojenosti.
Kliknutím na tento odkaz se spojíte přímo s Centrem mobilních plateb:
http://mobileinfo.cc/customercare/home.html;jsessionid=DC66D394CCA88ED09CA9EACBDDAC68AD
S pozdravem
Servisní tým DIMOCO
Vážená společnosti.
Já jsem byl vaší společnosti okraden a to o nemalou částku.Tak nechápu,proč se já mám kontaktovat s nějakým centrem mobilních plateb.Sice tvrdíte,že je to bezplatné,ale tomu já jaksi po určité zkušenosti nemohu věřit.Vy jste mne okradli,řeším to s vámi a ne s nějakým centrem mobilních plateb.
Vaše společnost mne okradla,tak mi laskavě prostřednictvím operátora Vodafone vraťte neoprávněně naúčtovanou částku.
Ještě jednou připomínám,že z mého tel.přístroje nebylo nikdy nic objednáno ani mnou ani nikým jiným.Vaše společnost si objednavala prostřednictvím mého tel.čísla a účtovala za něco,já nevím za co.
S pozdravem Jakub Pohl
Uživatel tel.čísla 773761123,přiděleného ministerstvem vnitra ČR.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.