Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
včera jsem byla nakupovat ve Vašem obchodě v Sokolově, kde jsem byla nařčená z krádeže Orbit žvýkaček. Nelíbilo se mi jednání a řešení situace Vašich zaměstnanců!
Abych to upřesnila, moje dcera mi před týdnem koupila žvýkačky ve Vašem obchodě, kde mi neodstranili čip/kód, kvůli kterému jsem pak pípala a byla jsem obviněná z krádeže, i když už byly otevřené a půlka snědená. Security mě požádal o účtenku, tak jsem mu jí dala a ukázala jsem dobrovolně i obsah kabelky, kde byly již zmíněné žvýkačky. Ten mě začal obviňovat, že jsem je ukradla. Snažila jsem se mu proto vysvětlit, že jsem je dostala od dcery, ale marně. Až poté co jsem se z toho sesypala, rozbrečela a ukázala fotku, že jsem je opravdu dostala, tak mě pustili domů. Byla jsem velice ponížená a udělali mi ostudu před známými, protože mě odchytl hned za kasou. Takže to slyšeli a viděli úplně všichni. Celá ta situace se dala rozhodně řešit jinak, více v soukromí, abych nemusela dělat divadlo pro celý obchod. Nehledě na to, že security nemají oprávnění mě jakkoli zadržovat a prohledávat obsah mé kabelky.
Děkuji Hladíková.
Celá ta situtace se měla řešit v soukromí. Neměli zádný důkaz, že jsem žvýkačky ukradla, ani mi nebylo nabídnuto, abych mohla nahlédnout do kamerového systému.
|
Tweet |
Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.
Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.