Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zaregistroval na vašich stránkách. Zaplatil jsem dne 18.04.2017 na jeden měsíc za 149,- Poté jsem se dozvěděl, že si mi bude automaticky prodlužovat členství. O kterém sem samozřejmě neměl ani ponětí.
Rozhodl jsem se členství zrušit a účet na vaší
seznamce vymazat a bohužel to nebylo možné. Poslal také dnes 20.5.2017 e-mail o zrušení členství a účtu na e-mail společnosti: zakaznickyservice@be2.cz
Pokouším se o to tedy i touto cestou. Pokud mé žádosti nebude vyhověno, budu nucen obrátit se s celou situací na Policii ČR.
Požadované řešení:
Zrušení VIP členství na seznamce be2 a profilu!!
Informujte mě prosím o vašem stanovisku k celé této věci.Doufám, že můj účet bude zrušen a již na dále nebudu členem.
Na stránkách uvádíte, že účet je možno zrušit 14 dní před vypršením lhůty. Jelikož podávám stížnost v den zaplacení pouze jednoho měsíce tak doufám, že ty to neměl být problém.
PETR JIRSA
seznamka na internetu
Zrušení VIP členství na seznamce be2 a profilu!!
Informujte mě prosím o vašem stanovisku k celé této věci.Doufám, že můj účet bu
|
Tweet |
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má společnost povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani v této lhůtě, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
S nečinností podnikatele po odstoupení od smlouvy, nelze spojovat zánik práva na odstoupení, pokud spotřebitel zrealizuje odstoupení od smlouvy průkazným způsobem dle instrukcí v obchodních podmínkách společnosti a uchová si o tom důkaz pro případ sporu. Platí že, znemožňuje-li společnost spotřebiteli závazek ukončit, jde to k její tíži.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
OUBGJP39
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 17/08/2017.
Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz
Hodnocení: