Společnost


Tegobas NET s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16145Nedodání již zaplaceného zboží předem na účet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2017, před 8 lety

Radek Polasek

Znění stížnosti

Na stránkách www.anovse.cz sem 30.04.2017 zakoupil dva telefony značky Huawei P9 LITE černé barvy a Huawei P9 lite zlaté barvy .Peníze sem zaslat převodem na účet této společnosti po doručení objednávky na můj email číslo objednávky( Objednávka č. 7330)
Zde mě odeslaly že objednávka je dokončena a zboží mě doručí do 7 dní jak je v podmínkách prodejce (Ano Vše - Vaše objednávka číslo: 7330 - Dokončeno ).Bohužel zboží do dnešního dne nedorazilo 21.05.2017 .Telefon nikdo nebere číslo tel:721 563 384 a stránka nenalezena. Žádám o zaslání peněz spět na můj účet a to částku kterou sem zaplatil za zboží předem 5.950 Kč a to do 14 dní .Polasek Radek


Produkt

Telefony Huawei P9 Lite duo sim zlatá a černá barva hodnota 2 ks 5950 Kč


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz za zboží které sem neobdržel a to do 14 dní .Pokud tak nebude učiněno budu podávat trestní oznámení na společnost a zastupující osobu této společnosti uvedeného v obchodním rejstříku .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2017 11:52, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou na adresu sídla společnosti). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Pokud prodávající jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 20:58, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.