Společnost


TV OFFERS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16146Nevrácení částky 1 084 Kč za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2017, před 8 lety

Andrea Benrátková

Znění stížnosti

Od společnosti Tv offers jsem si 3. 2. 2017 telefonicky objednala Comfortisse Slim Jeggings L/XL. Kalhoty neseděly, proto jsem se rozhodla odstoupit od smlouvy a 9. 2. 2017 je zaslala přes českou poštu nazpět. Dodnešního dne mi však nebyly vráceny peníze. Na reklamační oddělení firmy jsem volala již 12x, tam mi pokaždé sdělili, že jim zboží v pořádku přišlo nazpět a příští pondělí mi zašlou peníze - dosud se tak však nestalo. Když požaduji telfoní číslo na někoho jiného, tak to možné není. Zaslala jsem společnosti i mail s poždavkem vrácení peněz, kde jsem přiložila fotografii faktury i lístek z pošty, ale opět se mi nedostalo žádné odpovědi.


Produkt

Comfortisse Slim Jeggings L/XL


Požadované řešení

Požaduji okamžité navrácení peněz, částky 1 084 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2017 12:51, před 8 lety

Jelikož daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. V daném případě však již spotřebitelka zboží prodávajícímu odeslala, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky.

Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 20:56, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.