Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den mám stejný problém , chtěl jsem poslat výpověď emailem na (zpravy@jenjednanoc.cz) a neustále mě chodí že email nebyl přijat.Co s tím??
Mohu tím to poprosit kam?? mám zalsat emailem o ukončení členství, + adresát pošty dodání.Prosím o info na emailovou adresu cisarman@seznam.cz.
Ještě bych se chtěl zeptat , kdykoliv jsem tam psal, tak mě nikdo nedpověděl ,jak to mám chápat .Moc děkuji Císař.
Je smutné že takto společnosti vydírají lidi, a neustále jim vyhrožují .
Dobrý den prosím o radu KAM ??? mám zaslat výpověď na jakou adresu emailovou, kdy s které mě neustále chdí odkazy ze společnosti jejednanoc nikdo nereaguje -(zpravy@jenjednanoc.cz)
+ KAM mám zaslat dopis o ukončení adresát dodací pošty ??
|
Tweet |
Výpověď smlouvy by se měla řídit ustanoveními v obchodních podmínkách (http://www.jenjednanoc.cz/terms). Ustanovení § 6 odst. 3 obchodních podmínek však považujeme za nepřiměřené ujednání, které zkracuje spotřebitelská práva podle § 1815 občanského zákoníku. Takováto ujednání jsou zakázaná a nemělo by se k takovýmto ujednáním přihlížet. Jestliže § 6 odst. 3 obchodních podmínek stanovuje povinnost vypovědět smlouvu pouze prostřednictvím faxu, pak se domníváme, že jde právě o nepřiměřené ujednání. Za nepřiměřené považujeme ujednání proto, že společnost má e-mailovou adresu i poštovní doručovací adresu, které je možné podle obchodních podmínek využít pro odstoupení od smlouvy, ale ne pro výpověď smlouvy, a právě proto jej považujeme za nepřiměřené.
Doporučujeme smlouvu vypovědět například prostřednictvím doporučeného dopisu s dodejkou ve lhůtě, kterou stanovují obchodní podmínky,
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy(nefunkční email, fax, nepřebírala poštu), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze bohužel kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.