Společnost


O2 Family, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16149Neoprávněné navýšení tarifu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 4 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2017, před 8 lety

Ivana Šafářová

Znění stížnosti

Dne 16.5.2017 jsem volala na infolinku,že chci zrušit navýšení dat. Bylo mi řečeno,že zrušení nejde,že jde zpomalit a za to se neplatí. Dne 21.5.2017 mi byla zaslána sms,že mi jednorázově navyšují data. S tím, jsem už zašla na internetu na samoobsluhu a zrušila si deaktivováním data sama. Nakonec jsem volala na infolinku,že mi bylo i po zrušení aktivovány data. Na to mi paní řekla,že si za to můžu sama,že jsem se tam přihlásila a tím si data aktivovala...což nechápu,když mi nejdříve přišla sms,že se mi data navyšují a až potom jsem si to sama deaktivovala...


Požadované řešení

stornování platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2017 08:49, před 8 lety

Zákon o elektronických komunikacích ohledně změny smlouvy stanovuje, že podnikatel je povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění.

Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování. Pokud by informační povinnost splněna nebyla, bylo by možné podat reklamaci vyúčtování a podnět Českému telekomunikačnímu úřadu.

Společnost O2 Family, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své zákaznické linky 841 117 118 nebo prostřednictvím e-mailu (info@o2family.cz, reklamace@o2family.cz). K dispozici je i elektronická samoobsluha (https://samoobsluha.o2family.cz/).

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.