Společnost


UNIPRODEX, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1615Nevrácení kupní ceny po zákonném odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 10 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2013, před 11 lety

Petra Kuchařová

Znění stížnosti

Na výstavě For Kids v Praze Letňanech jsem byla dne 13.4.2013 pozvána k ozkoušení masážní podložky AML. Od prodejce jsem obdržela mylné informace o původu zboží - německý výrobek s běžnou cenou 12 000,- Kč.
Zboží jsem zakoupila po "výhře" 50% slevy. Doma zjištěn čínský původ a skutečná cena do 2 000,- Kč. Proto nepoužité zboží zasláno 18.4. 2013 společně s odstoupením od kupní smlouvy zpět prodejci.
14.5. jsem obdržela od firmy potvrzení o převzetí zboží a uznání odstoupení od kupní smlouvy. Částka byla přislíbena poštovní poukázkou na moji adresu.
Firma byla opakovaně urgována a od srpna jsou volaná čísla nedostupná. Na mailovou komunikaci firma nereaguje.


Produkt

Masážní přístroj AML


Požadované řešení

Vrácení 5 990,- Kč po odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2013 11:17, před 11 lety

Pokud byla spotřebitelská smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání dodavatele, tak má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od jejího uzavření dle § 57 odst.1 občanského zákoníku.
Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou tak povinny si vydat vše, co smlouvou vzájemně nabyly.
Prodejce je tak povinen vrátit finanční částku zaplacenou za zboží a kupující zase zboží, pokud jej obdržel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 11:06, před 10 lety

Společnost UNIPRODEX, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.