Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#16152Problém ze zrušením členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2017, před 8 lety

Petr Sedláček

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 20.3 jsem se rozhodl využít služeb této společnosti a zaplatil jsem prémiový účet. po dvou dnech jsem ale narazil na silně negativní varování před podvodným jednání této společnosti a začal jsem zjišťovat její nekalé praktiky. proto jsem si podrobně prostudoval podmínky a 23.3 odesílal výpověď pomocí faxu. Ovšem pozor ani po hodině faxování se nepodařilo fax odeslat (společnst uváděla toto číslo 0035226302697). Zablokoval jsem proto debitní kartu a účet přestal používat (účet nebyl použit nad rámec zaplaceného jednoho měsíce).

Dnes jsem si všiml že mi přišly na email (20.4 a 27.4) dvě urgence a výhružky o exekuční firmě, že pokud nezaplatím 2 692,00 CZK bude na mě můj závazek podán exekuční firmě at..

1) email nemá právní pokud vím charakter abyste na základě doručení dvou emailu podstupovali něco vymahačské firmě a dávali sankce

2)neuzavřel jsem s Vámi smlouvu potvrzenou elektronickým podpisem

3)při placení bylo stanoveno že po uplynutí 1 měsíce bude přehoupnuto do 3 mesičního tarifu nikoliv 6 mesíčního tarifu


Produkt

CZ-2017-04-20-157850262-CDATE-DN


Požadované řešení

požadují o upuštění od platby za navazující období, neboť jsem s Vámi chtěl v zákoně uvedeném čase rozvázat smlouvu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2017 08:26, před 8 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Zásadní je tedy smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2017 10:18, před 8 lety

User ID:
K52T3B14

Dobrý den.

Uvedený případ byl již předán k řešení vymáhací společnosti.

Za uvedený případ již nejsme odpovědní.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 10:14, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2017 09:09, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.