Počet nahlášených stížností: | 472 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobry den,
Vcera tj 20.5.2017 sem koupil na prodejne v Praze Smichov Andel,babicce telefon Doogee cena 2.399,-
Asi po 20minutach se nam podarilo sehnat prodavace,ktery nam telefon donesl v zabalene krabicce a ihned sel s telefonem na pokladnu. Telefon podotykam nepredvedl. Byli jsme to kupovat dva,takze mam svedka.
Na pokladne sem telefon uhradil kartou a odesel.
Po prijezdu domu,jelikoz pracuju v Praze ale ziji v Ostrave sem tel dal babicce. Po rozbaleni sem tel zapl. Na displeji stale svitil graf na odemknuti. Ja nic ale nezadaval.
Dnes tj 21.5.2017 sem byl telefon reklamovat v Tescu Ostrava-Trebovice.
Pani z reklamaci a pani z mobilnich telefonu,ktera byla na reklamaci privolana obe byli velmi mile. Bavili se se mnou jako bych byl hlupak,ktery si koupi telefon a na miste si ho nevyzkousi. Pan,ktery mi telefon prodaval nemel svou praci odflaknout a mel telefon predvezt. Netusil sem ze telefon bude vadny.
Reklamaci sem nepodaval sam a mam svedka,ze zamestnanci Tesco Ostrava-Trebovice se se mnou bavili jako bych byl hlupak. Na otazku zda telefon vyreklamuju mi bylo odpovezeno,ze to zalezi na manazerovi. Tento pristup se mi nelibi.
Pozaduji vraceni penez!!
Dekuji za precteni a vyreseni reklamace.
Jakub HRON
Telefon Doogee X 9
Vraceni penez,o takovy telefon a sluzby Tesco nemam zajem.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Podle § 15 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen překontrolovat výrobek nebo jej předvést pouze na žádost spotřebitele, umožňuje-li to povaha výrobku a forma prodeje.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.