Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.5.2017 jsem si na webových stránkách www.dopravazdarma.cz objednala v jedné objednávce dvoje plavky (žlutočerné a šedorůžové vel.4) a zaplatila tentýž den na účet 2900295296/2010 580,- Kč, v další objednávce plavky šedorůžové vel. 3 a zaplatila převodem na stejný účet 288,- Kč. Dodání na adresu Vrcha 287,53701 Chrudim (nebo do zaměstnání PORS software a.s., Na Valech 176,53701 Chrudim) neustále očekávám, dnes je 22.5.2017 a zatím nic.
Předem děkuji za vyřešení mého problému. Ježková Lenka
jednodílné dámské plavky - žlutočerné, šedo růžové - vel.4, + šedorůžové vel.3
Pokud zboží není na skladě, požaduji vrátit peníze.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Dobrý den,
obě Vaše objednávky jsme prověřili a bylo zjištěno, že došlo ke zdržení při expedici zásilek, za které se velice omlouváme. Nicméně nyní jsou všechny již na cestě k Vám. Stačí pouze vyčkat na doručení, ke kterému dojde v uvedené dodací lhůtě 15-40 dní. V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
Pokud máte jakékoli další dotazy k Vaší objednávce, kontaktujte nás zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk
Přeji Vám hezký den
Lucie Mrázová
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.