Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#16159Koupě vozu, který měl být pojízdný a není, sype se celý

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2017, před 8 lety

Markéta Williams

Znění stížnosti

Dobrý den, je mi líto, že sem píši, ale zakoupila jsem si dne 21.5.2017 vůz, který dle informací měl pouhý problém a to, vyměnit zadní tlumiče. Prý je jinak auto pojízdné a plně v pořádku. Bohužel jsem se po odjezdu z dané firmy setkala s opakem. Je faktem, že jsem zaplatila za vůz 16 323Kč, ale informace mě podané byly jiné.
Auto se při jízdě klepe, nefunguje ruční brzda, klepe se celé řízení, startuje na heslo (Na poněkolikáté), teče voda do oleje, chybí těsnění pod hlavou motoru a z motoru trčí dráty.
Místo nákupu bylo ve Zdibech a druh vozidla Kia Rio. Po zjištěných závadách jsem ihned kontaktovala prodejce, že si přeji odstoupit od smlouvy i za cenu,že dostanu pokutu za odstoupení.Ten samý den jsem jela zpět(cca do půl hodinky) a bylo mi řečeno,že mám jet domů a vyřídit následný den reklamaci.Bojím se s autem jet,poněvadž se bojím,že někde zůstanu viset.Omlouvám se,ale jsem zoufalá a potřebuji pomoct, co mám dělat.


Produkt

Model: Rio, SPZ/RZ: 1A86831,č.tech.prů.:AP21995, č.karoserie:DNEDC243226079810


Požadované řešení

Prosím jen o to, abych mohla odstoupit od smlouvy.Měla jsem nabídku auta Opel Vectra, která již byla zkontrolována, akorát opravdu byl potřeba vyměnit tremen a já tuto nabídku odmítla. Opravdu se bojím s daným vozem jet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2017 11:28, před 8 lety

V případě podezření na nekalé obchodní praktiky při prodeji ojetých vozů lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Pokud dozorový orgán zjistí na základě provedené kontroly, že došlo k porušení zákazu užívání klamavých praktik a byla naplněna skutková podstata správního deliktu dle § 24 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele, může být prodávajícímu uložena Českou obchodní inspekcí vysoká pokuta.

Stížnost může spotřebitel podat na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI.

Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím majitelem.

Jak k vadě došlo by v případě sporu musel prokázat soudní znalec, je vhodné uschovávat si maximum podkladů pro případné dokazování předchozího stavu vozidla.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.6.2017 14:17, před 8 lety

Vážená paní Williams,
Vaši záležitost jsem prověřila a zjistila jsem, že po vzájemné dohodě bylo provedeno storno obchodu. Záležitost byla tak uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2017 13:01, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.7.2017 11:02, před 8 lety


Markéta Williams

Dobry den, vse je diky Vam vyresene a v poradku.jsem moc rada, ze vse dobre dopadlo. Dekuji mnohokrat

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.7.2017 17:15, před 8 lety

Dobrý den,
děkuji Vám za Vaši zprávu a těší mě, že věc dopadla k Vaší spokojenosti. Děkuji, že jste využil tohoto fóra k řešení své stížnosti. Stížnost je tedy uzavřena ke spokojenosti zákazníka.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.8.2017 07:50, před 7 lety


Markéta Williams

Hodnocení: