Společnost


Nebeslev s.r.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 77 stížnostech.

#1616Nevrácené peníze za neposkytnuté služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2013, před 11 lety

Lýdie Navrátilová

Znění stížnosti

V září 2011 jsem nakoupila vouchery na 2 lety balonem. Zaplacena částka 5.798,- Kč dne 29.9.2011. Lety nebyly uskutečněny a na podzim 2012 jsem odstoupila od smlouvy a žádala o vrácení peněz. Ze strany Nebeslev byla po počátečním nereagování a po urgencích přislíbena náprava a v lednu 2013 dokonce přislíbeno vrácení peněz na účet. To nebylo do dnešního dne splněno.


Produkt

2 poukazy pro romantické lety balonem pro DVA


Požadované řešení

vrácení zaplacené částky 5.798,- Kč na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2013 14:15, před 11 lety

Zde záleží na tom, zda je Nebeslev s.r.o. ve vztahu ke spotřebiteli pouze zprostředkovatelem koupě mezi spotřebitelem a jiným prodejcem nebo zda je Nebeslev přímo tím prodejcem.
Dle tohoto je také potřeba vůči příslušnému subjektu uplatnit své nároky.
Společnost Nebeslev s.r.o. je nyní v insolvenci dle údajů v insolvenčním rejstříku.
Pokud tedy nárok směřuje ke společnosti Nebeslev s.r.o., tak je potřeba svoji pohledávku přihlásit v probíhajícím insolvenčním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2014 21:21, před 11 lety

Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.

Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.5.2014 21:21, před 11 lety


Lýdie Navrátilová

Hodnocení: