Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
nejsem si vědoma, že bych s uváděnou společností uzavřela jakoukoliv smlouvu. Dozvěděla jsem se o tom až z upomínky. částka byla předána k vymáhání vymáhací společnosti. Vymáhající společnost sice na požádání doložila plnou moc, nedoložila však jakýkoliv důkaz svého tvrzení o jakési uzavřené smlouvě. Přes to jsem učinila pokus údajnou smlouvu vypovědět, bohužel bez jakékoliv reakce natož akceptace. Jedná se evidentně o promyšlený způsob, jak z lidí na právních a důmyslně vymyšlených háčcích získat peníze. Co s takovou společností, která cosi tvrdí, nedoloží, cosi účtuje-netušíte co a vymáhá naše (ČR) vymáhající společnost, jistě za velmi tučnou provizi.
Chci ukončit " údajnou " smlouvu a nehodlám hradit za nedodané služby (jakékoliv). Pokud o nich nevím, nejsem aqni schopna je využít.
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
Mějte prosím na paměti, že jste v rámci procesu registrace souhlasila s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP). VOP jasně ustanovují, že Vaše VIP členství bude - v případě, že včas a řádně nevypovíte jeho automatickou prolongaci - automaticky prodloužené.
Na skutečnost, že je členství automaticky prodlužováno, je každý člen upozorněn taky v uvítacím emailu, který Vám byl doručen dne 11.02.2017 a na stránce s volbou objednávaného produktu (viz prosím přiložený Screenshot).
Jelikož nebylo Vaše VIP členství včas a řádně vypovězené - nejpozději 4 dny před datem vypršení hrazeného období , bylo toto v souladu s VOP prodloužené.
Z naší strany žel nebylo možné získat poplatek za poslední období platnosti Vašeho VIP členství. Mějte prosím na paměti, že jste s námi vstoupili do závazného obchodního vztahu. Váš případ byl již nyní předán k řešení našemu Oddělení pohledávek.
Žádnou smlouvu jsem s Vámi neuzavřela, dosud mi nikdo nepředložil jakékoliv doložení tohoto tvrzení!!! Společnost která vymáhá - pokud také nedoloží, nebudu s ní samozřejmě jednat. Nechám vše na soudním řízení, nebudu živit podvodníky s vytvořenými právními kličkami na okrádání lidí.Zvláštní je, že přes to, že jsem nic neuzavírala, tak jsem "údajně" uzavřenou smlouvu vypovídala a není na to vůbec reflektováno! To asi vypovídá o serioznosti společnosti. Také pokud mi nejsou poskytovány žádné služby,jak tvrdíte byly pozastaveny - netuším za co se tedy vlastně hradí? Za nedodávané a pozastavené služby??
Pokud zde komunikujete a se mnou ne, žádám o konkrétní a hlavně se správnou formulací a DATEM!! informaci, jak přesně ukončit. To co jsem dosud odeslala, na to neí reflektováno a veškerou komunikaci a si ukládám pro soudní řešení sporu.
Pokud by se společnost rozhodla údajnou dlužnou částku vymáhat soudní cestou, musí prokázat, že k tomu má právní důvod, tedy že smlouva byla uzavřena, a že spotřebitelce poskytla všechny potřebné informace (informace musí být uvedeny jasně, viditelně a srozumitelně, nikoliv drobným, lehce přehlédnutelným písmem) a neuvedla ji v omyl.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Mějte prosím na paměti, že jste v rámci procesu registrace souhlasila s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP). VOP jasně ustanovují, že Vaše VIP členství bude - v případě, že včas a řádně nevypovíte jeho automatickou prolongaci - automaticky prodloužené.
Na skutečnost, že je členství automaticky prodlužováno, je každý člen upozorněn taky v uvítacím emailu, který Vám byl doručen dne 11.02.2017 a na stránce s volbou objednávaného produktu (viz prosím přiložený Screenshot).
Jelikož nebylo Vaše VIP členství včas a řádně vypovězené - nejpozději 4 dny před datem vypršení hrazeného období , bylo toto v souladu s VOP prodloužené.
Z naší strany žel nebylo možné získat poplatek za poslední období platnosti Vašeho VIP členství. Mějte prosím na paměti, že jste s námi vstoupili do závazného obchodního vztahu. Váš případ byl již nyní předán k řešení našemu Oddělení pohledávek.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.