Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#16162Vymáhání dlužné částky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2017, před 8 lety

Edita Šuláková

Znění stížnosti

Dobrý den, firma mi zaslala dopis, ve kterém byly rozdrcené tablety. Nebyla uvedená ani zpětná adresa a ani přiložená složenka. Teď mne kontaktuje pán Jakub Frodl mba.cz a chce z částky 79 Kč uhradit částku kolem 2 000 Kč. Vyhrožuje, že částku musím uhradit. Já jsem další dopisy s léky nedostala a ani mi nebyl zaslán doporučený dopis, ve kterém by mě informovali o nezaplacené částce 79 Kč. Částku 79 Kč jsem neuhradila, protože mi nebyla dodána stvrzenka a původně jsem vůbec nevěděla co to je za rozdrcený prášek, který mi v dopise poslali.


Produkt

Bohužel nemám ani výrobní číslo, protože na výrobku bohužel nic nebylo. Mělo se prý jednat o vitamíny, ale jak už pišu, místo vitamínu, mi přišly rozdrcené tablety (neidentifikovatelný prášek).


Požadované řešení

Dobrý den, částku 79 Kč jsem uhradila a prosím, aby mě už nekontaktovali a nežádali zaplacení léku, které jsem neobdržela a nic nepodepsala. Tímto beru dluh za uzavřený a splacený.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2017 12:20, před 8 lety

Pokud byla kupní smlouva uzavřena prostřednictvím telefonu, je spotřebitel povinen plnit svou smluvní povinnost (zaplatit za přijaté zboží). Má však také možnost v prvních čtrnácti dnech od převzetí zboží od smlouvy odstoupit bez udání důvodu. V případě, že nebyl o právu na odstoupení poučen, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, ruší se závazek od počátku a smluvní strany jsou povinny vrátit si poskytnutá plnění (kupující je povinen vrátit přijaté zboží).

Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.5.2017 14:05, před 8 lety

Dobrý den,

Uvítací balíček doplňku stravy AlfaVit jsme poslali na základě telefonické objednávky. Operátor Vás v hovoru informoval o skutečnosti, že pokud budete s tímto Uvítacím balíčkem spokojena, budeme Vám každých dvacet dní expedovat dávku tohoto doplňku stravy ve zvýhodněné ceně 119 Kč až domu a v opačném případě, tedy pokud nebudete spokojena a nebudete mít zájem o takovýto pravidelný odběr, stačí do 10 dní od obdržení prvního-Uvítacího balíčku kontaktovat zákaznické oddělení.

Bohužel jste se nám nikdy neozvala a my jsme Vám v dobré víře expedovali po dvaceti dnech výše zmíněný doplněk stravy.

Protože jste nehradila zásilky zasílání se automaticky ukončilo a my jsme čekali buď na platbu nebo na Vaši zprávu či zavolání, abychom situaci mohli řešit. Protože jste se neozývala začali jsme Vám zasílat upozornění - upomínky.

Celkem jsme Vám poslali pět upomínek, ani jedna se nám od pošty nevrátila zpět např. jako nedoručitelná a Vy jste ani na jednu nereagovala.

Vaše reakce přichází najednou až s předáním dlužné částky inkasní agentuře.

Bohužel nelze považovat dluh za uzavřený. Žádáme spotřebitelku, aby nám osvětlila důvod z jakého nás dříve nekontaktovala a dříve s námi nezačala situaci řešit?

Pokud byly tabletky v Uvítacím balíčku poškozené, bylo potřeba nás o tom informovat, na faktuře jsou na nás kontakty, popř. na webové stránce www.helvetia.cz/ .

Dne 25.11.2016 se nám vrátila v pořadí druhá zásilka. V té době však již byla na cestě poslední. Rozumějte prosím, že pokud s námi nekomunikujete nemůžete vědět, že je něco v nepořádku.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.5.2017 14:40, před 8 lety


Edita Šuláková

Bohužel jsem neobdržela ani jednu upomínku. Nemohla jsem Vás kontaktovat, když jsem ani netušila na jakou adresu mám napsat. Prosím o zaslání Vaši adresy po případně emailu a já napíšu čestné prohlášení, že jsem opravdu další balíčky nepřebrala. Můžete si to ověřit i na poště, jelikož jsem si jistá, že mi už kurýr žádné další doporučené dopisy nepředal. Děkuji s přáním hezkého dne

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.5.2017 14:49, před 8 lety

Dobrý den,

na emailovou adresu: info.cz@helvetia-dm.com nám tedy prosím zašlete Vaše zákaznické číslo 6576646 a Čestné prohlášení, že jste zásilky neobdržela. Je potřeba zaslat ofocené nebo oskenované s Vaším podpisem.

Po té bude pohledávka stornována.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 10:30, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.7.2017 13:03, před 8 lety


Edita Šuláková

Vše vyřízeno se společnosti Helvetia Apotheke.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.7.2017 13:58, před 8 lety

Potvrzujeme, že od 2.6.2017 i společnost MBA Consulting na základě zaslaného prohlášení od zákaznice případ uzavřela a pohledávka byla odepsána.
Osobní údaje zákaznice byly zabezpečeny proti dalšímu použití.

Prosím tedy o uzavření tohoto případu zde

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.