Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#16165Neuznává reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2017, před 8 lety

Zdeňka Pišlová

Znění stížnosti

Dne 7.12.2016 jsem si u dané firmy na pobočce v OC Paráda v České Lípě koupila sportovní obuv,u které se během 3 měsíců začali tvořit diry v oblasti palce a tak jsem je 29.3.2017 reklamovala. 14.4.2017 mi bylo odpovězeno,že se reklamace zamítla z důvodu špatného vázání bot,s čímž jsem nesouhlasila.Dále jsou v odůvodnění zamítnutí reklamace uvedené nepravdivé informace o další deformaci obuvi způsobenou špatným obouvanim,která tam ale není. Nijak sem při koupi této obuvi nebyla informována jaký je správný způsob vázání této obuvi a její obouvání. Když jsem chtěla reklamaci řešit - obuv opět reklamovat s tím,že uvedený důvod mi nepřijde dostačující,byla jsme na pobočce odmítnuta s tím,že to mohu řešit přez ČOI,kde ale prvně chtějí aby se problém řešil s podnikatelem k čemuž nedošlo.


Produkt

Sportovní obuv značky Adidas AQ2179 COSMIC W


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy - vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2017 11:11, před 8 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 20:50, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.