Společnost


T.S.BOHEMIA a.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#16169Základní deska - poškozené piny CPU patice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2017, před 8 lety

Martin Stuchly

Znění stížnosti

Dobry den,

na internetu jsem si zakoupil zakladni desku MSI Z170A SLI PLUS a dne 12.5.2017 mi byla doručena přepravní službou. 13.5.2017 jsem provedl montaz desky. Pri instalaci desky jsem postupoval podle navodu od vyrobce (nebyl v cestine). Protoze pri zapnuti PC nedoslo ke spustení pc (jakoby do desky vubec nesla elektrina), rozhodl jsem se tuto desku reklamovat.

Dne 15.5.2017 jsem nastivil reklamacni oddeleni v Ostrave-Marianskych Horach. Reklamacni technik prohledl desku a rekl mi, ze jsem si tu desku poskodil sam, protoze jsou tam poskozene piny na CPU socketu. Desku mi vratil a ja jel s neporizenou domu.

Kdyz jsem tuhle situaci popsal svym kamaradum, rekli mi, ze mi desku museji vzit zpatky a vratit penize. Proto jsem dne 22.5.2017 nastivil reklamacni oddeleni v Ostrave-Marianskych Horach znovu, ale se stejnym vysledkem.

Ma argumentace byla ta, ze jsem postupoval presne podle navodu od vyrobce (je pouze v anglictine) a nejsem si vedom zadneho meho pochybeni a zminil jsem, ze tu desku jsem mohl dostat uz poskozenou.

Odpoved od reklamacniho technika byla nasledovna:
Bylo mi sdeleno, ze se jedna o mechanicke poskozeni pinu a reklamace nemuze byt uznana.
Trval jsem na reklamaci desky a vraceni penez, proto mi technik vystavil doklad o prijeti zbozi s tim, ze desku zkontroluji technici a ze se ozvou, jesli reklamaci uznaji, ale ze mi ji na 100% stejne zamitnou.

Odpoved od obchodika:
- dne 22.5.2017 se mi telefonicky ozval technik a rekl v podstate to same s tim, ze je to moje chyba a ze s tim nic neudelaji a potrebuji vedet, jestli maji desku vyhodit, nebo jestli ji chci zpatky poskozenou bez uznani reklamace.


Dne 15.5.2017 jsem zakoupil stejnou desku u jineho obchodnika.
Pri instalaci desky a CPU jsem postupoval stejnym zpusobem podle navodu (opet pouze v anglictine). PC nabehlo bez problemu. Na zaklade teto zkusenosti a po prekontrolovani poskozeni pinu predesle desky musim nesouhlasit s tim, ze takto fatalne poskozene piny CPU patice vznikly pri montazi CPU.

Pri znovu prekontrovalani navodu jsem nenasel konkretni instrukce jak maji neposkozene piny CPU patice vypadat a jak je zkontrolovat. Tuto zkusenost jsem ziskal az od reklamacniho technika, kdy mi ukazal na piny, ktere jsou pozkozene.

Nesouhlasi s tvrzenim ze:
- pri objednani produktu pres e-shop a jeho doruceni prepravni sluzbou je produkt bran jako vydany bez vady a je plne funkcni
- jakekoliv mechanicke poskozeni zakladni desky nelze uznat a takova reklamace ma mizivou sanci na uspech u vyrobce

Pokud bych akceptval takove tvrzeni, pak by zadne mechanicke poskozeni neslo reklamovat a s tim nemohu souhlasit.


Produkt

Zakladni deska MSI Z170A SLI PLUS


Požadované řešení

Vraceni penez a nebo sleva ve vyssi zakoupeneho produktu na dalsi nakup.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2017 13:07, před 8 lety

Byla-li vada způsobena nesprávnou montáží věci a tato montáž byla provedena spotřebitelem, který postupoval dle pokynů uvedených k návodu k montáži, je za tuto vadu odpovědný prodávající. Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2017 22:30, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.