Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16173Odstoupení od kupní smlouvy + zrušení osobních údajů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2017, před 8 lety

Adam Zourek

Znění stížnosti

Dobrý den,
Firma mě oslovila někdy začátkem Března telefonicky, samozřejmě jsem naletěl. Firma mi zaslala testovací vzorek (holítko + 2 břity). Týden na to, jsem volal na jejich zákaznické centrum a zrušil další zásilku, která měla dojít (náhradní břity). Pán, který byl na druhé straně telefonu, mi potvrdil, že žádná zásilka již nepřijde a že je vše zrušené. Omyl, zásilka mi dne: 15.5.2017 přišla.

Dne: 16.5.2017 v čase 15:23, jsem tedy znovu volal na zákaznické centrum, kde mi mobil zvedla slečna a opět mi řekla, že další zásilku tedy zrušila a že tuto, co mi došla 15.5.2017 mám do konce měsíce vrátit, tedy 31.5.2017, pokud ji nehodlám zaplatit. Ovšem, nejsem si úplně jistý, jestli nic nedojde, jak paní říkala.

Ovšem, jak tu tak čtu další stížnosti, tak s vrácením zásilky mají někteří problém, že firma nadále vymáhá zaplacení faktury, hrozí exekucí a další. Mám jim zásilku poslat zpátky, nebo raději fakturu zaplatit? A ihned odstoupit od kupní smlouvy písemně?

Jaký postup mám zvolit?


Produkt

Matrix (12 blades)


Požadované řešení

Zaplatit či vrátit zboží? Odstoupit od kupní smlouvy a žádat a smazání veškerých osobních údajů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2017 14:58, před 8 lety

Z obchodních podmínek společnosti Westerfield vyplývá, že smlouvu může spotřebitel vypovědět kdykoliv. Vzhledem k tomu, že společnost Westerfield nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitel uhradit musel.

Případnou výpověď smlouvy doporučujeme poslat na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2 doporučeně s dodejkou a uchovat si její kopii.

Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.

Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2017 13:26, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.