Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16174Opakované stržení peněz za hru, kterou jsem si sama nestáhla

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2017, před 8 lety

Petra Hladníková

Znění stížnosti

Dobrý den ,dne 19.5.2017 mi přišla na telefon neoficiální hra ,kterou jsem nikdy nestahovala .Následně po zrušení mi přišly tři sms z čísel 90309050,90309,90309079 s tím že jsou strženy částky z mého vyučtování ,s čím nesouhlasím ,nic jsem si nestáhla ,tak nic nebudu platit!!!!!!!!!!!!!!!!!!Není to bohužel jednou i dnes 22.5.2017 mi znovu byla poslána nesmyslná hra ,která mě docela štve a znovu opakuji ,nic jsem nestahovala !!!!!!!!!!
Chci podat stížnost na tyto podvodníky a poprosím o vyřešení ,jelikož jsem se obrátila na operátora ,bohužel marně i na prodávajícího telefonů ,také marně .Nikdo si stím neví rady .Nebudu platit za něco co nechci a ani nevím co to je.
Četla jsem zde několik těchto uplně samých stížností a věřím že mi pomůžete.
Předem děkuji moc
Petra Hladníková


Požadované řešení

Chi vypátrat co je to za podvodníky ,četla jsem tady o více případech .At mi vrátí laskavě moje peníze .!!!!!!!!!!!!!!Nic jsem si neobjednávala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2017 14:46, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.5.2017 17:12, před 8 lety

Dobrý den paní Hladníková,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

Přejeme hezký zbytek dne.

Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 10:31, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.7.2017 11:41, před 8 lety


Petra Hladníková

Dobrý den ,na tyto nesmyslné podvodníky nikdo nezná řešení .
Musela jsem dát telefon do továrního nastavení ,ztratíte spoustu svých dat ,a zablokovat veškeré platby a transakce s tímto spojené.
Nebo prý si vyměnit telefonní číslo za druhé a toto nepoužívat ....strašné !!!!
Tímto bych chtěla spíš lidi varovat před těmito zloději .
S pozdravem
Petra HL.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.