Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý večer. Som zo Slovenskej republiky. Zavolal mi pan, ktorý sa predstavil ako zástupca spoločnosti Diamond Underwear. Ponúkal ZADARMO spodné prádlo pre ženy 1 ks, platené bude len poštovné 4,95 euro. Po uplynutí 2 mesiacov som obdržal ďaľšiu - NEŽIADANÚ poštovú zásielku s 3 kusmi spodného prádla cena 8 euro + 4,95 poštovné spolu 12,95 euro.
Spodné prádlo, Diamond, číslo faktúry 4866398, zákaznícke číslo 109781
Nakoľko balenia sú original zabalené nepoškodené chcel by som ich zaslať späť, a touto cestou by som Vás chcel požiadať o stornovanie objednávky. Ďakujem Vám za vašu rýchlu odpoveď.
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel obdržel teprve první zásilku se zbožím po uzavření smlouvy a od převzetí zboží neuplynulo 14 dní, pak má podle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nárok na odstoupení od smlouvy. Proto v takovém případě doporučujeme písemně prokazatelně odstoupit od smlouvy a odeslat tento dopis doporučeně a s dodejkou na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, kopii odstoupení si ponechat.
Zároveň s odstoupením by měl spotřebitel odeslat prodejci i zboží. Pokud však lhůta 14 dní od převzetí první zásilky již uplynula, doporučujeme uzavřenou smlouvu vypovědět. Je třeba se podívat do obchodních podmínek společnosti Westerfield, pokud nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by si spotřebitel mohl nechat, ale také by je musel uhradit.
Případnou výpověď smlouvy doporučujeme opět poslat na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2 doporučeně s dodejkou a uchovat si její kopii. Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi.
Spotřebitel může rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.