Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#16177Opakovaná reklamace, neuznání reklamace při možnosti odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2017, před 8 lety

Josef Ševčik

Znění stížnosti

Televizor poprvé v reklamaci přes službu "servis domů"doporučen přímo prodejnou kde byl zakoupen.Po vyplnění příslušného reklamačního formuláře společnosti LG mi na druhý den volal operátor že byla reklamace zaregistrována a mám čekat hovor autorizovaného servisu, který přijede televizor vyzvednout na opravu. První reklamační protokol..... závady....Na obrazovce se zobrazovaly bílé fleky. Nyní již displej pouze problikává. Druhá závada.... Nepravidelně zamrzne. Vyjádření servisu.... Kompletní demontáž, výměna Led podsvícení obrazovky..... zamrzání tv..... výměna main bordu. (vyjádření servisního technika výměna základové desky která vykazovala na diagnostice chyby)....dle mého názoru oprava dvou závad na tv.Po cca dvou měsících opět stejné závady na tv..... Opět vyplněn reklamační protokol na portálu LG. Služba "servis domů"tentokrát nebyla uznána..... operátor opravdu velice neochoten až drzý..... i přes fotodokumentaci kterou jsem zaslal mi nebylo vyhověno.Bohužel jsem pojal podezření že opakovaná reklamace a možnost případného odstoupení od kupní smlouvy bude asi kámen úrazu....Televizor jsem na své náklady odvezl do autorizovaného servisu kde bylo do reklamačního formuláře zapsáno...Linky, pruhy přes obraz,na světlém obrazu viditelné fleky... Druhá závada.... zamrzá cca 3x do týdne,nejde ovládat (tuto závadu mám zaznamenanou na mobilní telefon).... Oprava.... kompletní výměna LCD obrazovky.... zamrzání se neprojevilo.(neoficiální vyjádření servisního technika je že z video záznamu je závada patrná,ale bohužel se neprojevila na diagnostice zařízení tudíž nemá možnost tuto opravu řešit !!??) Bohužel pravděpodobně ovlivněn oficiálním servisem LG který posílá náhradní díly na opravu (opět neoficiální informace technika). Po kontaktování telefonické poradny DTestu jsem na radu operátora celou situaci popsal na prodejně electroworld, kde jsem si po prvotním rozhovoru s pracovníkem reklamačního oddělení musel nechat zavolat vedoucího pobočky,u kterého jsem bohužel také nic nevyřešil.....Dle jeho vyjádření jsou na televizoru uznány teprve dvě závady...(dle mého názoru při první reklamaci uznána zavady na displeji i na zamrzání televizoru). Bohužel také velice nepříjemný rozhovor na proplacení nákladu doručení tv do servisu (tam i zpět cca 170km).Nakonec po opravdu nepříjemném rozhovorů přislíbeno proplacení....(teda budu doufat)... Celou situaci budu pravděpodobně řešit přes znalecký posudek, protože dle mého názoru nebyla odstraněna prokazatelná závada (zamrzání)a bohužel po instalaci televizoru i po výměně LED podsvícení v lednu letošního roku a po výměně LCD displeje jsou viditelné tmavé místa na obrazovce.....(bohužel opět neoficiální vyjádření technika záleží na tom jak se displej povede ve výrobě!!!!) opět jsem dostal nepovedený kousek..... Bohužel nevěřím dalšímu adekvátnímu posouzení jakéhokoliv servisu LG v můj prospěch i když mám dle mého názoru (i neoficiálního servisním technikem) důkazy pro uznání reklamace.


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2017 13:23, před 8 lety

Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitel dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace). Za větší počet vad se považuje výskyt alespoň tří vad na věci, přičemž každá z nich brání řádnému užívání věci.

Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2017 12:18, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.