Společnost


ANTALON s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16181Neochota uznat vrácení zboží do 14 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2017, před 8 lety

Veronika Sucháčová

Znění stížnosti

Dobrý den!

Obracím se na Vás s problémem se společností Antalon. S přítelem jsme od nich zakoupili myčku, na kterou jsme skoro měsíc čekali. Kdyz jsme si v pátek 22.5.2017 pro myčku přijeli (vyzvedli jsme si ji na odběrném místě v Brně) a dovezli ji domů, zjistili jsme, že dole nelícují strany a že je promáčklá. Na krabici samozřejmě není žádné poškození. Ihned jsem o tomto společnost informovala (včetně fotek) hned v pátek odpoledne s tím, že buď požadujeme nějakou slevu nebo výměnu zboží, načež mi v pondělí přišla reakce, cituji:
Dobrý den,

zboží bylo z pobočky převzato bez výhrad a poté přeprava probíhala svépomocí. V našich obchodních podmínkách, se kterými jste při nákupu zboží souhlasili, uvádíme:
Zboží, které si vyzvedáváte na některé z našich výdejen, je vhodné překontrolovat ještě na výdejně nebo prodejně.

Za myčku jsme zaplatili plnou částku a rozhodně si nechci nechat vadný výrobek. Samozřejmě jsme ji ani nezapojili, ani neyzkoušeli (což jsem v mailu také psala), protože jsem se bála, že se poté společnost začne cukat, že už je použitá. Nicméně s tímto jednáním chci myčku vrátit do 14 dnů po zakoupení, protože jestliže takto řeší všechny reklamace a odstoupení od smlouvy, nedovedu si představit, jaká by s nimi byla domluva, kdyby myčka například protékala vinou toho špatného nasazení dolního krytu. Mám právo požadovat plné vrácení peněz včetně nákladů na dopravu?

Děkuji!


Produkt

CDP 5742X MYČKA 45 CM CANDY


Požadované řešení

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě firmě a nám vrácení všech finančních prostředků, které jsme kvůli vadnému zboží vynaložili (tj. cena výrobku a doprava zpět do Antalonu)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2017 10:16, před 8 lety

Zákon v § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, stanovuje právo spotřebitele odstoupit od uzavřené kupní smlouvy na dálku do 14 dnů od převzetí zboží. Kromě zákonných výjimek obsažených v § 1837 občanského zákoníku nemůže prodejce toto právo na odstoupení znemožňovat.

Spotřebitel odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládáním s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Pokud by prodávající snížil částku, jenž vrací spotřebiteli, měl by řádně zdůvodnit, proč tak učinil a měl by prokázat, že mu vznikly náklady, aby uvedl zboží do původního stavu. Ke znění obchodních podmínek, které se odchyluje od ustanovení zákona stanovených k ochraně spotřebitele, se nepřihlíží.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2017 22:27, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.