Společnost


Bonprix Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16182Neustálé nedodání kompletní dodávky zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2017, před 8 lety

Alena Svobodová

Znění stížnosti

V Bonprix si objednávám velice často a skoro každá dodávka není kompletní i když vidím,že mnou objednané zboží dostupné je.Ano,dostanu na příští nákup dopravu zdarmaale třeba tím přijdu o slevu 10%,kterou jsem v původní objednávce měla(viz.8885931).Pokud zboží není skladem,udělejte eshop tak,aby zboží,které nemáte,nešlo objednat.Jsem velice nespokojena a naštvaná.Svobodová Alena.


Produkt

Objednávka číslo 8885931


Požadované řešení

Na daný výrobek bych chtěla nejen dopravu zdarma,ale i 10% slevu(mimo klubové slevy),tak jak jsem měla ve své původní objednávce č.8885931.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2017 13:28, před 8 lety

Pokud by prodávající vůbec neměl v úmyslu při nabízení zboží toto zboží dodat a inzerce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho další služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2017 22:25, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.