Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.3. jsem převzala zásilku z eshopu motorhaus.cz - motor na kolo Sunway http://www.motorhaus.cz/sada-k-prestavbe-jizdniho-kola-na-motokolo-sunway-49-ccm-4t/, bohužel se nám nakonec nevešel na rám kola a tak jsem se rozhodla pro vrácení do 14 dnů... Informovala jsem o tom emailem, pán mi to potvrdil a tak jsem dne 23.3. tedy odeslala balíček zpět spolu s písemným odstoupením, doručení neproběhlo, pošta prý nikoho nezastihla, tak jsem psala firmě email a zaslala podací číslo... Nicméně 31.3. mi přišla od pošty SMS že si dosud balíček nikdo nevyzvedl a bude vrácen zpět mě... Po mém telefonátu a následném emailu mi bylo tvrzeno, že na poště žádný balíček není. Po opakovaném zaslání podacího čísla mi do hodiny přišla SMS od pošty, že už byl vyzvednut... 3.5. jsem posílala email s dotazem jak to s vrácením peněz vypadá, nikdo mi neodpověděl. Znovu jsem tedy tento dotaz opakovala 9.5. na což mi přišla obratem odpověď, že to ověří a že si mysleli, že už jsem peníze dávno obdržela.... Od té doby mi již žádný email nepřišel a peníze stále také ne...
Sada k přestavbě jízdního kola na motokolo Sunway 49 ccm 4T
Urychlené vrácení peněz na můj účet či poštovní poukázkou
|
Tweet |
Jelikož daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. V daném případě však již spotřebitelka zboží prodávajícímu odeslala, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky.
Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.