Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Prišla mi výzva na zaplatenie pohľadávky.Po návšteve prevádzky O2 v Auparku HK sa suma našla na účte O2-bolo chybné jedno číslo vo variabilnom symbole.Teraz mi prešla ďalšia výzva na úhradu,požiadal som o potvrdenie o bezdlžnosti,a nič mi neposielaju-2 dni.Čo mám robiť,ako to riešiť?
pripojenie na internet
Dostať potvrdenie o bezdlžnosti
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním operátora nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace.
Dobrý den,
kolegové z oddělení pohledávek zasílají vyjádření zpravidla do 5 pracovních dní od doručení žádosti. Rádi však celou situaci prověříme. Zašlete nám, prosím, na http://www.o2guru.cz/guru/ číslo internetového připojení, variabilní symbol upomínané fakturace a krátký popis žádosti.
S pozdravem
Martin Stalmach, Guru pro Social Media, O2
Ďakujem za zaangažovanie,prispelo to ku kladnemu vyriešeniu mojej žiadosti.
S pozdravom
Dobrý den,
jsme velice rádi, že se vše podařilo vyřešit a případ tedy považujeme za uzavřený.
S pozdravem
Martin Stalmach, Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Neodporučam uzatvárať zmluvu so spoločnosťou O2-pripojenie na internet,je nevýhodná pre klienta-3 mesačna výpovedna lehota,zle doručovanie faktúr,vymáhanie zaplatených faktúr atď.Ďakujem spoločnosti VašeStížnosti.cz za profesionálne riešenie problému.